  • 1. Data: 2009-03-03 09:00:04
    Temat: [HP LaserJet 1100] Padła drukarka... ot tak.
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Witam.
    Drukowałem i coś kartka po prostu się pogniotła. Wyjąłem ją ze środka
    drukarki jak to robiłem już nie raz... a tu psikus - nie chce działać.
    Po włączeniu drukarki "zero rozruchu sprzętu", tylko diodki po kolei
    się zaświecą i mruga cały czas najmnijesza pomarańczowa (sygnalizuje
    brak papieru itp.). Ktoś może ma jakiś pomysł sugestię co babie mogło
    odbić!? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-03 10:02:42
    Temat: Re: [HP LaserJet 1100] Padła drukarka... ot tak.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 01:00:04 -0800, XWindowsMen napisał(a):

> [...]
    > zaświecą i mruga cały czas najmnijesza pomarańczowa (sygnalizuje brak
    > papieru itp.). Ktoś może ma jakiś pomysł sugestię co babie mogło odbić!?

    Może nie wyjąłeś wszystkiego.

  • 3. Data: 2009-03-03 10:44:09
    Temat: Re: Padła drukarka... ot tak.
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 3 Mar, 11:02, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Może nie wyjąłeś wszystkiego.

    Wszystko wyjąłem... to była tylko kartka A4.

  • 4. Data: 2009-03-03 18:35:14
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 3 marzec (wtorek),
    znalazłem donos TW *XWindowsMen*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Ktoś może ma jakiś pomysł sugestię co babie mogło
    > odbić!?

    Zablokowany/ułamana końcówka/uszkodzony czujnik papieru.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 5. Data: 2009-03-04 10:05:08
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Znacie może w W-wie kogoś, kto podobne uszkodzenie usunie nie ździerając skóry?
    Mam podobny kłopot z faksem Ricoh (mysli, że nie ma papieru - nie wiem, czy czujnik
    jest optyczny, czy mechaniczny).
    JaC

    -----