  • 1. Data: 2009-03-03 11:54:26
    Temat: Jaki szybki HDD do RAID ?
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    WItam!
    Szukam dwoch dyskow SATA o pojemnosci ok 80-120GB kazdy do stworzenia RAID 0
    na system do komputera do obrobki grafiki .
    Czy istnieje tansza alternatywa niz WD Raptor? Wiadomo moze byc troszke
    wolniejszy, ale w miare wydajny i szybki.

    pozdr JARO

  • 2. Data: 2009-03-03 13:09:18
    Temat: Re: Jaki szybki HDD do RAID ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JG napisał(a):

    > Czy istnieje tansza alternatywa niz WD Raptor? Wiadomo moze byc troszke
    > wolniejszy, ale w miare wydajny i szybki.

    Zerknij tu: http://tinyurl.com/ahgc65
    i tu: http://www.hyperossystems.co.uk/07042003/HD4tests.ht
    a także tu: http://tinyurl.com/b46gbz

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 3. Data: 2009-03-04 14:34:48
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    > Zerknij tu: http://tinyurl.com/ahgc65
    > i tu: http://www.hyperossystems.co.uk/07042003/HD4tests.ht
    > a także tu: http://tinyurl.com/b46gbz

    Dzieki za info , fajne i pomocne zestawienia!
    Chyba zainwestuje jednak w dwa 36GB Raptory...
    pozdr JARO

  • 4. Data: 2009-03-04 18:48:55
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    > Chyba zainwestuje jednak w dwa 36GB Raptory...

    I znow problem... Rozmawialem z uzytkownikiem ww Raptorow i sa one bardzo
    glosnie !
    Jako ze pracuje glownie wieczorem i w nocy na kompie to dla mnie
    niedoprzyjecia.
    Wiec temat nadal aktualny

    pozdr JARO

  • 5. Data: 2009-04-12 17:35:02
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 04.03.2009 19:48, JG pisze:
> [...]
    > glosnie !
    > Jako ze pracuje glownie wieczorem i w nocy na kompie to dla mnie

    Dysk albo jest bardzo szybki i głośny, albo względnie szybki
    i raczej cichy.

    Nie znajdziesz chyba nic szybszego od dwóch Raptorów w macierzy.
    Ba, pewnie niewiele dysków w RAID 0 będzie szybszych od jednego
    Raptora nawet (poza odczytem sekwencyjnym, oczywiście).

    Podstawowe pytanie: czy *naprawdę* chcesz jak najszybsze dyski,
    czy po prostu mają być *dosyć* szybkie, ale ciche?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |