  • 1. Data: 2009-05-20 09:59:45
    Temat: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje na swoje nieszczęście podpiąc pare peryferiów do czegoś w
    granicach ARM7 i małej obudowie ale za pomocą interfejsów 5V.

    Wszystkie moje zachcianki spełnia SAM7S32 ale bez wystawiania 5V.
    Philipc LPC2104 też chyba potrafi tylko je czytać.

    Czy znajdzie się jakiś tani ARM7 z prawdziwnym VIO 5V? Policzylem ile
    musze mieć konwerterów poziomów i wyszlo sporo dlatego rozglądam się za
    czyms z wbudowanym IO.

    PS. Nie upieram się przy ARMie ale muszę mieć tam gcc + na oko 20Mipsów
    i co najgorsze: minimum 8kB RAM - w cenie parunastu zł.

  • 2. Data: 2009-05-20 11:14:34
    Temat: Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?
    Od: "adsp" <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > PS. Nie upieram się przy ARMie ale muszę mieć tam gcc + na oko 20Mipsów i
    > co najgorsze: minimum 8kB RAM - w cenie parunastu zł.

    zobacz na rodzinę STR7 (STM) - np. grupa STR73x.

  • 3. Data: 2009-05-20 16:29:01
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Czy znajdzie się jakiś tani ARM7 z prawdziwnym VIO 5V? Policzylem ile
    > musze mieć konwerterów poziomów i wyszlo sporo dlatego rozglądam się za
    A zwykły pull-up zewnętrzny do +5v nie załatwi ci sprawy? Czy prędkość
    narastania i wydajność prądowa zbyt mała?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2009-05-20 16:34:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    BartekK wrote:
    > A zwykły pull-up zewnętrzny do +5v nie załatwi ci sprawy? Czy prędkość
    > narastania i wydajność prądowa zbyt mała?

    Zrobiłem próbę i chyba za mala - mam przekłamania przy pełnych
    prędkościach a na oscyloskopie widzę dość nieciekawe kształty. Dlatego
    pytam o coś co ma normalne drivery 5V, w ostateczności pogodzę się z
    mniejszymi prędkościami.

  • 5. Data: 2009-05-21 21:52:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > PS. Nie upieram się przy ARMie ale muszę mieć tam gcc + na oko 20Mipsów
    > i co najgorsze: minimum 8kB RAM - w cenie parunastu zł.

    ATmega2561 popędzana z 5V śmiga teoretycznie na 16MHz. Może wystarczy?
    Dowolnego ARMa musiałbyś opakować kompletem buforów LVC, nie ma zmiłuj.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-05-22 14:57:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > ATmega2561 popędzana z 5V śmiga teoretycznie na 16MHz. Może wystarczy?
    > Dowolnego ARMa musiałbyś opakować kompletem buforów LVC, nie ma zmiłuj.

    Jesli tylko dorwę gdzieś tą megę to oczywiście ze będzie ok. Ale to
    wyjście awaryjne.

  • 7. Data: 2009-05-22 20:51:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Jesli tylko dorwę gdzieś tą megę to oczywiście ze będzie ok.

    Jest dostępna od ręki w Seguro.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/