  • 1. Data: 2011-03-30 11:59:06
    Temat: Żarówka H7
    Od: Glub <g...@g...com>

    Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

    zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
    Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 2. Data: 2011-03-30 12:28:47
    Temat: Re: Żarówka H7
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
    > Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

    Szczerze wspolczuje ;)))

    > zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
    > Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.

    Ja kupilem dzis takie:

    http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-le
    d-w5w-gratis-i1526186712.html

    Wieczorem wrzuce foty jaka jest roznica te vs oryginalne w R1.

    Braciakowi do F4i tez takie wsadzilem i swieca calkiem niezle a cena nie
    powala na kolana. Z reszta nawet jak sie zwala, to zal nie bedzie i moze
    wsadze micro slima wtedy na jakies 6k K ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-03-30 12:47:18
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości grup

    Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

    zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
    Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.

    ===============

    Kup najtańszą. Będzie świecić tak, jak inne. Chyba, że zależy Ci na "50%" -
    ale to wiąże się zawsze ze skróceniem czasu życia żarówki.

  • 4. Data: 2011-03-30 12:53:59
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 14:28, marider pisze:

> [...]
    > powala na kolana. Z reszta nawet jak sie zwala, to zal nie bedzie i moze
    > wsadze micro slima wtedy na jakies 6k K ;)

    Pogadamy jak Ci przyjdzie pojechac noca po mokrym....

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2011-03-30 12:57:54
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
    > Padła mi żarówka H7 od świateł mijania... (...)
    >Tak by świeciła długo i jasno.

    Nie da się. Albo długo (żarówka standardowa albo jakaś long life), albo
    jasno (żarówki +x procent). Długo i jasno to tylko xenon, ale nie
    polecam takiej przeróbki.
    W samochodzie z h7 stosuje z reguły philips premium +50, choć ostatnio
    wsadziłem bosch +50%- różnicy nie widzę, cena też podobna. Philipsy u
    mnie żyją ok 8 miesięcy.
    Ogólnie h7 ma dość krótki czas świecenia.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 6. Data: 2011-03-30 13:56:06
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Glub
    Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...
    zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..

    Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
    sklepie (n.p. firmowym Helli)
    Marka nie ma znaczenia. Wszystkie "wzmacniane" zarowki maja znacznie
    krotsza zywotnosc.

  • 7. Data: 2011-03-30 13:57:47
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***marider
    Ja kupilem dzis takie:
    http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-le
    d-w5w-gratis-i152...
    Wieczorem wrzuce foty jaka jest roznica te vs oryginalne w R1.

    Ochlon chlopie i nie rob wsi tak???

  • 8. Data: 2011-03-30 15:19:13
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
    > Ja kupilem dzis takie:
    >
    > http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-le
    d-w5w-gratis-i1526186712.html

    Gorzej tych pieniędzy nie mogłeś chyba wydać.
    Za 40 PLN to można kupić np. 2 GE (tungsram) H4 +90%.
    Nie dość, że obciach kolorystyczny , to efekt oświetlenia najgorszy z
    możliwych.
    Homologacji pewnie nie ma.
    Ochrony przed UV pewnie też nie.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-03-30 16:28:34
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    >Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
    >sklepie (n.p. firmowym Helli)

    jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM niż z "renomowanego
    sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
    litości, przestań się kąpromitować

    T.37

  • 10. Data: 2011-03-30 18:32:13
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 30 Mar, 18:28, "Tytus" <T...@y...com> wrote:

    > jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM ni z "renomowanego
    > sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
    > lito ci, przesta si k promitowa
    >
    > T.37

    Wbrew pozorom nie uważam żeby kolega się kompromitował. OSRAM kupiony
    w dyskoncie bądź sieciowym supermarkecie i OSRAM kupiony w sklepie z
    oficjalne dystrybucji marki to dwie żarówki tej samej marki.Jednak
    sieci marketów i dyskontów kupując towar u producentów zamawiają jego
    olbrzymie ilości tnąc jednocześnie podczas negocjacji ceny zakupu do
    granic przyzwoitości.I rodzi to wśród producentów ,także tych
    renomowanych tendencje do produkowania wersji "premium"swoich wyrobów
    i taka kierowana jest do dystrybucji normalnymi kanałami,jak i wersji
    "light quality" dystrybuowanej przez dyskonty i markety.Może to
    np.przybierać formę że wersja "premium"danego towaru produkowana jest
    w zakładzie macierzystym danej marki na terenie UE a wersja marketowa
    w chinskich fabrykach danej firmy.I daleki jestem od twierdzeń że owa
    dyskontowa wersja to śmieć,wszak jakość marki zobowiązuje o dbania o
    nią,ale czasem zakup w tradycyjnej sieci dystrybucji nie kosztuje
    wiele więcej i daje ( prawie:)) pewność najwyższej jakości wyrobu.
    Nie twierdzę jednak że powyższe praktyki stosuje konkretnie OSRAM
    jednak skala opisanego zjawiska jest powszechna .