    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Czym zmienić RS232 >115200 na 3.3 ?
    Date: Sun, 06 Sep 2009 21:02:10 +0200

    Witam.

    Max 232 nie daje rady powyżej 120kbit/s Pozostałe z tej rodziny dają
    rade czasami powyżej 200. Ale mnie interesuje 500kbaud. Co w zamian
    maxów mogę zastosować na 3.3V? Gdyby to było tylko odbieranie, to
    wystarczył by pewnie zwykły inwerter, ale mnie interesuje również nadawanie.

    I jeszcze jedno: czy posiadając taką prędkość dostępną w hardware PC
    układy wyjściowe na płycie dają radę ją przenieść? Pytam o doświadczenia
    praktyczne, oglądałem to kiedyś na oscy na taniej płycie i wyglądało do
    rzeczy, ale może to byl wyjatek.