  • 1. Data: 2015-02-06 16:54:11
    Temat: 7 Ogólnopolskia Wystawia Motocykli i Skuterów
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Bilet 25, parking 5 za godzine.

    W zamian kilka stoisk firmowych. Najwieksze chyba BMW, troche scigow od
    Yamahy plus mt-01 po anoreksji pod postacia mt-125.
    Suzuki, kilka od Ktm, Husquarny, Ducati i Wlosi od skuterow. Junak ze
    swoimi 125, Kymco, chyba nawet nie widzialem Rometa. Ale widac maja to w
    dupie jak Honda bo samo sie sprzedaje. Jakies quady, jedna zagroda z
    mikrosamochodami i inna z Mini. Plus wystawca z ze srednimi przerobkami
    30 letnich kalsykow na caferacery.

    Jeden z przyczapami, buda z kawa w kubku po 8, kilku z kaskami, lumpeks
    intercarsu z ciuchami i kasakmi po przecenie, Almot z tlokami w szklanej
    gablotce, cos od Motula i niezawodny touratech z kosmiczna technologia
    zawarta w cenach. Zadnej oficjalnej Hondy, wszystko do przejscia w
    niecala godzine.
    Oferta chuda jak nogi panien do ozdoby tego interesu. Ale kilka na krzyz
    nie jest w stanie nic uzdrowic.

    A, byl nawet bezposredni przedstawiciel z azji, HANGZHOU JOYSHINE
    IMP.&EXP. CO. LT. Trudno wyczuc czym sie zajmuja, mozna przyjac ze
    wszystkim.

    Bida az piszczy.

    Tmek

  • 2. Data: 2015-02-07 12:54:06
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 06 - 02 - 2015 (piątek) o godzinie 16:54, Tmek napisał(a):

    > Bida az piszczy.

    Dzięki za informację. Jakiś czas temu nawet rozważałem, czy nie wybrać się
    w ten weekend do Warszawy na tę wystawę. Na Wrocławskich Targach
    Motocyklowych z reguły też szału nie ma, więc zastanawiałem się, czy może w
    stolicy będzie lepiej, ale z tego co piszesz wygląda, że wszędzie jest
    podobnie...

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 3. Data: 2015-02-07 14:27:51
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-07 o 12:54, Yorick pisze:

> [...]
    > stolicy będzie lepiej, ale z tego co piszesz wygląda, że wszędzie jest

    Nie warto, naprawde.
    Jak chcesz poogladac nowosci wybierz sie do salonu, jak chcesz kupic cos
    z osprzetu czy ciuchow to na motobajzlach masz tego wielokrotnie wiecej.

    Mimo nedzy ogranizatora ktory przygotowal wypasione blyszczace bilety
    daje sie jednak zauwazyc postep cywilizacyjny w stosunku do poprzednich
    imprez - hostessy nie wygladaja juz jakby byly sciagniete z pobocza drog
    wylotowych.

    Tmek

  • 4. Data: 2015-02-07 17:49:44
    Od: Subframe <m...@g...com>

    > Bida az piszczy.
    Bez przesady, widomo EICMA to nie jest. Targi podobne od kilku lat. Jak na realia
    polskiego rynku to i tak wystawa jest spoko, nawet uważam że nieco lepsza niż
    ostatnio.
    Pierwszy raz na targach MotoGuzzi z trzema odmianami nowych Califorii + nowe V70. Do
    tego prawie pełna gama Aprilii, Dorosduo, nowy Capnord.
    Bardzo dobre stoisko Ducati. Wreszcie mogłem zobaczyć nowe Monstery, które wyglądają
    świetnie, zwłaszcza ich wydłużona w stosunku do poprzedników sylwetka, taka bardziej
    dragsterowa.
    Nowe MV Agusty, fajna zwłaszcza Brutale 800 RR.
    BMW tradycyjnie na bogato, moją uwagę zwrócił R nineT i klon multistrady S1000XR,no
    no naprawdę niezły.
    KTM też z szeroką paletą i Can-Am.
    Nie było Kawasaki, Hondy, Triumpha (?? zawzwyczaj stały bywalec), Suzuki byle jak.
    Szkoda że nie było Rometa, ale był za to Junak z chyba największą liczbą motocylki.
    Dla mnie fajnie że Włosi pokazali się mocniejszej strony, bo mam do tych motocykli
    sympatię.
    Subframe