  • 1. Data: 2009-02-20 17:23:59
    Temat: atari xl
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    zupełny przypadek że się złożyły posty o dwóch małych
    komputerkach... czy Ktoś ma rozrysowane złącze krawędziowe
    portu kartridgea w Atari 65XE najlepiej w Protelu?

  • 2. Data: 2009-02-20 17:34:42
    Temat: Re: atari xl
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    To wystarczy: http://www.hardwarebook.info/Atari_8-bit_Cartridge ?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-02-21 16:55:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przyda się, dzięki
    ale chodziło mi o rysunek złącza krawędziowego
    kartridża atari xe w protelu...

    a nie wiesz może gdzie zakupić można obudowę kartridża?
    kiedyś było ich pełno, teraz znaleźć nie mogę.

  • 4. Data: 2009-02-21 17:01:34
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 17:55:39 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > kartridża atari xe w protelu...
    >
    > a nie wiesz może gdzie zakupić można obudowę kartridża?
    > kiedyś było ich pełno, teraz znaleźć nie mogę.

    Kiedys mozna bylo kupic podkowe w kazdej wsi u kowala, teraz raczej
    niespecjalnie;)

  • 5. Data: 2009-02-21 17:47:37
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Kiedys mozna bylo kupic podkowe w kazdej wsi u kowala, teraz raczej
    > niespecjalnie;)

    KM-20
    http://www.maszczyk.pl

    Paweł