  • 1. Data: 2010-09-19 11:14:43
    Temat: D900i - darmowe programy do wgrywania gier
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Chcę wgrać kilka gier logicznych na D900i, np. Sudoku. Ze względu na
    to, że nie znalazłem darmowej aplikacji do połączeń PPP w Windowsie,
    odpaliłem Ubuntu. Postąpiłem zgodnie z procedurą wgrywania gier Java
    na pewnym forum programem samsutools (samsungjava + samsungjava-ppp).
    Po wielu próbach udało mi się zainicjować wgrywanie, ale trwa to
    bardzo wolno! Gra zajmuje tylko 40 KB, a nawet 10 minut nie wystarczy.
    Straciłem cierpliwość. Czy da się zwiększyć transfer danych?

    Softick Java Uploader (program shareware dla Windows) wgrywał szybko.
    W Internecie jest dużo poradników, ale wszystkie mówią o 2 programach:
    Softick PPP (też shareware) i Samsung Java Uploader (freeware). Sam
    program do wgrywania jest darmowy, ale poszukuję darmowego programu do
    połączeń PPP przez USB.

    Czy istnieje jakaś alternatywa dla Windowsa lub Linuksa (chodzi mi o
    połączenia PPP)?

    PS. Telefon podłączam przez USB.

  • 2. Data: 2010-09-19 15:18:00
    Temat: Re: D900i - darmowe programy do wgrywania gier
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "WebCM" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Chcę wgrać kilka gier logicznych na D900i, np. Sudoku. Ze względu na

    ======

    A to już jest działka pl.misc.telefonia.GSM :P

    --
    ((o))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-09-19 16:38:50
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Nie zauważyłem tamtej grupy. Wątek można usunąć :)