  • 1. Data: 2010-03-02 16:17:57
    Temat: [DC] Gdzie w warszawie ziagnozowac i naprawic instalacje DVD?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    Czesc.

    Mam w samochodzie zamontowany(niefabryczny) zestaw DVD, w
    podlokietniku(przednim), ale od strony dla pasazerow na tylnej kanapie, zainsatlowany
    jest DVD, a w podsufitce zamontowany jest otwierany/opuszczany ekran LCD...
    Z obserwacji wyglada na to ze ten naped w podlokietniku jest niesprawny...

    Gdzie moge sie z tym udac w celu zdiagnozowania? i ewentualnej(jezeli to
    oplacalne) naprawy? moze wystarczy wymienic to "radio" czytnik?

    Oczywiscie chodzi o warszawe, najlepiej poludniowe okolice/ centrum, na
    codzien jezdze wzdluz powsinskiej, ale jak warto bedzie to moge podjechac w
    inne okolice.

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 2. Data: 2010-03-02 16:39:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    http://www.barieradzwieku.pl/kontakt.html

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-03-02 16:42:53
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał
    > Gdzie moge sie z tym udac w celu zdiagnozowania? i ewentualnej(jezeli to
    > oplacalne) naprawy? moze wystarczy wymienic to "radio" czytnik?

    http://serwis.v24.pl/
    U tego pana naprawiałem parę rzeczy - to elektronik, który umie coś
    naprawić, a nie jak większość serwisów - tylko wymienić. Zadzwoń, zapytaj,
    umów się i podjedź. Niestety dla Ciebie - zakład mieści się na Bielanach.

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!