  • 1. Data: 2010-03-02 12:03:56
    Temat: Gdzie w wawie wkleja uzywana tylna szybe do astry II?
    Od: Pietia <n...@n...pl>

    Witam,
    stracilem w astrze II HB tylna szybe, jako ze nowa nie oryginalna u
    szybiarzy to koszt nawet 500zl zakupilem uzywaną wyciagana z angola.
    Uszczelka jaka na niej jest nadaje sie to zdjecia bo panowie podczas
    wycinania uzywali chyba skalpela... ale chyba da sie zalozyc starą
    uszczelke jaka siedzi mi w samochodzie? Orietuje sie ktos gdzie w wawie
    zrobia mi to w rozsadnej cenie?

    --
    pozdrawiam
    Pietia

  • 2. Data: 2010-03-02 13:01:28
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Pietia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wycinania uzywali chyba skalpela... ale chyba da sie zalozyc starą
    > uszczelke jaka siedzi mi w samochodzie? Orietuje sie ktos gdzie w wawie

    Rozsądna cena to 120PLN za wymianę pod domem, jak szybę masz kupioną. Jakc
    coś to daj znać na priv, to Ci dam namiary do gościa.

    Pozdrawiam
    p.

  • 3. Data: 2010-03-02 13:10:44
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał

    > Rozsądna cena to 120PLN za wymianę pod domem, jak szybę masz kupioną.
    > Jakc coś to daj znać na priv, to Ci dam namiary do gościa.

    Może to "pod domem" tyle kosztuje, ale w warsztacie, po minucie googlania:
    http://www.autoszyby.waw.pl/cennik.php
    Montaż szyby tylnej na uszczelkę osobowe - 48,80 brutto.

    Pewnie jakby dłużej pogooglał i do tego podzwonił, to by jeszcze taniej
    znalazł.

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2010-03-02 13:38:51
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl> napisał w
    wiadomości news:4b8d0045$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Montaż szyby tylnej na uszczelkę osobowe - 48,80 brutto.
    >
    > Pewnie jakby dłużej pogooglał i do tego podzwonił, to by jeszcze taniej

    Jesteś pewien na 100%, że Astra ma tylną szybę na uszczelce?

    Googlaj dalej, jak coś taniej znajdziesz to daj znać.

    Pozdrawiam
    p.

  • 5. Data: 2010-03-02 13:47:24
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał

    > Jesteś pewien na 100%, że Astra ma tylną szybę na uszczelce?

    W kombiaczu na taką wygląda:
    http://www.allegro.pl/item916722647_opel_astra_ii_ko
    mbi_szyba_tylna.html
    a co do sedana, nie znalazłem fotki, która by rozwiała wątpliwości, oparłem
    się jedynie na tym, co napisał wątkotwórca.

    > Googlaj dalej, jak coś taniej znajdziesz to daj znać.
    Jak znajdę się w poczebie, to bedę googlał i dzwonił, na razie zostawię to
    zainteresowanemu :)

  • 6. Data: 2010-03-02 14:20:49
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

> [...]
    > a co do sedana, nie znalazłem fotki, która by rozwiała wątpliwości,
    > oparłem się jedynie na tym, co napisał wątkotwórca.

    Ale autor wątku nie pytał o sedana czy kombi, pytał o to:
    http://www.moto.allegro.pl/item923436857_szyba_klapy
    _tylnej_szyby_tylne_opel_astra_2_hb.html

    Jak masz kogoś w DC, kto robi to taniej niż 120PLN z gwarancją i dojazdem to
    daj znać.

    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2010-03-02 15:17:40
    Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>

> [...]
    > wycinania uzywali chyba skalpela... ale chyba da sie zalozyc starą
    > uszczelke jaka siedzi mi w samochodzie? Orietuje sie ktos gdzie w wawie

    http://www.szybysamochodowe.com

    Tutaj... :) Sam robiłem tutaj różne szybki w różnych autach. Polecam. :)
    Szybko i sprawnie, profesjonalnie i w dobrej cenie.

  • 8. Data: 2010-03-02 16:13:58
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    przednią szybę robiłem w Euroglass na Chełmżyńskiej. NIe mam uwag co do
    jakości usługi, ceny przyzwoite. Pewnie da się znaleźć niższe ale w jakimś
    garażu u Mietka a to jest spory zakład, który ma do tego narzedzia i
    sensownych ludzi.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk