  • 1. Data: 2010-03-01 23:58:27
    Temat: Welur uświniony czekoladą
    Od: to <t...@a...xyz>

    Stała się straszna rzecz.

    Tak się niestety zdarzyło, że McDrive uświnił mi tapicerkę za pomocą
    torby z hamburgerami umorusanej z lekka w czekoladzie. Póki co nic z tym
    nie robiłem, bo nie mam pomysłu jak to wyczyścić, a nie chciałbym
    pogorszyć sprawy wcierając brązową papkę w jasne siedzenie.

    Ma ktoś pomysł czym to teraz wyczyścić? ;)

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-02 00:05:50
    Temat: Re: Welur uświniony czekoladą
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> wrote

    > Ma ktoś pomysł czym to teraz wyczyścić? ;)

    Nie wiem czy i pod jaką nazwą w Polsce ale w Anglii uzywałem specyfiku ,
    który jest używany przez profesjonalnych valeterów o nazwie G101, kiedyś
    wylałem na dywan cole i kilka miesięcy miałem plame brzydką, a ten specyfik
    rozwiązał problem w 5 sekund.
    Znalazłem na ebayu np:
    http://cgi.ebay.co.uk/Autosmart-G101-500ml-Car-Valet
    ing-Cleaner_W0QQitemZ220551629225QQcmdZViewItemQQims
    xq20100206?IMSfp=TL100206015001r6659

  • 3. Data: 2010-03-02 08:41:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > uświnił mi tapicerkę za pomocą
    > torby z hamburgerami umorusanej z lekka w czekoladzie.
    >
    > Ma ktoś pomysł czym to teraz wyczyścić?

    Pianka Tuff Stuff firmy STP, spokojnie daje radę z takimi rzeczami,
    brat

  • 4. Data: 2010-03-02 10:35:10
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pianka Tuff Stuff firmy STP, spokojnie daje radę z takimi rzeczami,
    > brat

    Potwierdzam - bardzo dobry specyfik, z gorszymi rzeczami sobie radzi (np.
    zaschnięte plamy z krwi).

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-03-02 11:03:29
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Potwierdzam - bardzo dobry specyfik, z gorszymi rzeczami sobie radzi (np.
    > zaschnięte plamy z krwi).

    true, ja zresztą tego używam do czyszczenia całego wnętrza auta poza
    szybami,
    plastiki pozostawia czyste suche, jak z fabryki (nienawidzę plastików
    błyszczących i uklejonych Plakiem), tapicerkę czyści z różnych "awarii"
    idealnie,
    dla mnie jedynym minusem jest jej zapach, który jednak znika po ok. jednym,
    dwóch dniach (w przypadku czyszczenia większych powierzchni),
    brat

  • 6. Data: 2010-03-02 11:19:05
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > plastiki pozostawia czyste suche, jak z fabryki (nienawidzę plastików
    > błyszczących i uklejonych Plakiem),

    Wypróbuj Sonax Xtreme, nie błyszczy, nie klei i nie pachnie, a efekt super
    moim zdaniem.
    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2010-03-02 11:34:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wypróbuj Sonax Xtreme, nie błyszczy, nie klei i nie pachnie, a efekt super
    > moim zdaniem.

    dziękuję, jestem zadowolony z STP (poza zapachem) ale gdybym miał okazję
    wypróbować tego Sonaxa to owszem sprawdzę,
    brat

  • 8. Data: 2010-03-02 12:47:30
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > dziękuję, jestem zadowolony z STP (poza zapachem) ale gdybym miał okazję
    > wypróbować tego Sonaxa to owszem sprawdzę,

    STP używam do foteli i też zadowolony jestem , ale do plastików Sonaxa :)

    Pozdrawiam
    p.

  • 9. Data: 2010-03-02 13:03:22
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    > Stała się straszna rzecz.
    > Tak się niestety zdarzyło, że McDrive uświnił mi tapicerkę
    > Ma ktoś pomysł czym to teraz wyczyścić? ;)

    W macu mają bardzo dobre mopy - może, jak nabroili, to im to zostaw ;)

  • 10. Data: 2010-03-02 13:09:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > STP używam do foteli i też zadowolony jestem , ale do plastików Sonaxa :)

    przekonałeś mnie ;-)
    brat