  • 31. Data: 2010-03-22 10:19:31
    Temat: Re: DEKRA - najbardziej awaryjne auta
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Mar, 18:24, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Nie, bo zazwyczaj debile tacy jak ty, nie umieją się posługiwać samochodami.

    Zyga, to ty też tutaj ? taki zapalony cyklista ;-)

    koniec OT, ja mam toyotę yarisa (na szczęście nie tą francuską wersję)
    i uważam, że to było moje najlepiej zainwestowane 15tys.
    Poza tym, kwestia silnika, pojemność 998 i 75 KM - fajna proporcja
    nie ?

  • 32. Data: 2010-03-22 15:04:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message

    > Myśle o Sonacie w okolicy rocznika '06
    > Czy to tez dotyczy tego flagowego auta? Bo czytałem opinię,
    > że jest to jednak auto bardzo udane i nisko awaryjne.

    Jak na Hyundai to jest udane? :-) Lepsze od accenta czy tico ;-)
    Trochę sceptycznie podchodzę do takich raportów, ale zdaje
    się że hyundai się sukcesywnie poprawia z roku na rok...
    http://www.automobile.com/hyundai-sonata-is-tops-in-
    consumer-reports-reliability-survey.html

  • 33. Data: 2010-03-22 15:06:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:ho5kfd$3ja$1@inews.gazeta.pl...

    > ta opinia raczej zywcem siega przelomu lat 80 i 90 (gdy faktycznie
    > niektore modele byly obsmiewane niczym Yugo) i potem nastapilo
    > odwrocenie sytuacji a w ostatnich latach to raczej w stanach
    > Hyundai zbieral laury za niezawodnosc, dystansujac nawet japonska
    > konkurencje. Chocby chronologicznie kilka luznych przykladow
    >
    > http://www.usatoday.com/money/autos/2003-03-11-cr-pi
    cks_x.htm
    > http://www.ameinfo.com/62524.html
    > http://www.autoindustry.co.uk/news/05-06-07_2
    > http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/buy
    ing-advice/who-makes-the-best-cars/overview/index.ht

    > Wiec to prawie tak jak mowic ze japonczycy wykonuja produkty
    > o niskiej jakosci bazujac na informacjach z lat 50 zeszlego
    > stulecia ;)

    To fakt, że Korea jest z roku na rok lepsza.