  • 1. Data: 2010-03-19 14:54:47
    Temat: Re: DEKRA - najbardziej awaryjne auta
    Od: "Damian / EXCAR Group" <2...@g...pl>

    >Użytkownik <r...@k...pl>
    >Samochody klasy średniej:
    >- Renault Laguna (64 proc.)
    >- Volkswagen Passat (61,1 proc.) (!!! - jak to możliwe :) )
    >- Alfa Romeo 156 (53,8 proc.)

    >Samochody klasy wyższej średniej i wyższej:
    >- Volvo V70/XC70 (73,3 proc.)
    >- Volvo S80 (67 proc.)
    >- Saab 9-5 (66,9 proc.)

    Biorac pod uwage grupe docelowa jezdzaca passatami (ulubione auto firmowe) a
    takze
    przebiegi jakie wykonuja passaty i dokladajac do tego ilosc passatow w ruchu
    to ten wynik i tak nie jest zly.

    Ciekawi pozycja Volvo.

  • 2. Data: 2010-03-20 16:09:41
    Temat: DEKRA - najbardziej awaryjne auta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Samochody mini/małe:
    - Renault Twingo (50,2 proc.)
    - Ford Ka (46,4 proc.)
    - Fiat Seicento (44,6 proc.),

    Samochody kompaktowe:
    - Fiat Stilo (63,4 proc.)
    - Opel Astra II (58,7 proc.)
    - Chrysler PT Cruiser (56,6 proc.)

[...]

    Samochody sportowe i kabriolety:
    - BMW Z3 (60,2 proc.)
    - Alfa Romeo GTV/Spider (51,9 proc.)
    - Fiat Barchetta (48 proc.)

    Samochody terenowe:
    - Mercedes Klasa M (63,8 proc.)
    - Land Rover Freelander (62,3 proc.)
    - Jeep Grand Cherokee (59,3 proc.)

    Vany:
    - Renault Kangoo (54,3 proc.)
    - Ford Galaxy I generacji (53,2 proc.)
    - Fiat Multipla (50,1 proc.)

    http://moto.onet.pl/1604371,1,artykul.html

  • 3. Data: 2010-03-20 16:21:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Samochody klasy średniej:
    > - Renault Laguna (64 proc.)
    > - Volkswagen Passat (61,1 proc.) (!!! - jak to możliwe :) )
    > - Alfa Romeo 156 (53,8 proc.)

    Tak to możliwe, że volkswagen jedzie na reputacji którą
    dawno już powinien utracić... Starsze pokolenie Polaków
    wciąż jednak rozumuje "niemieckie => solidne i niezawodne".
    Rzeczywistość okazuje się jednak mniej wyrozumiała dla
    volkswagena.

    W USA (gdzie mieszkam od 11 lat) samochody niemieckie
    w opinii kupujących to szpan co się psuje i jest drogi w naprawie...
    Taki mają stereotyp.

    Jak chce się kupić auta niezawodne i dobrze zaprojektowane
    na długoletnią bezproblemową eksploatację to kupuje się
    japończyki: toyotę, hondę, niektóre nissany, choć to już gorzej.

  • 4. Data: 2010-03-20 16:26:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jak chce się kupić auta niezawodne i dobrze zaprojektowane
    > na długoletnią bezproblemową eksploatację to kupuje się
    > japończyki: toyotę, hondę, niektóre nissany, choć to już gorzej.

    Byle nie robione w Europie.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 5. Data: 2010-03-20 16:44:59
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Samochody mini/małe:

    [...]

    a o jakie przeglądy chodzi, na jakich podstawie jest zrobiony taki ranking?
    jesli techniczne [rejestracyjne], to mowa moze byc jedynie o usterkach typu
    zarowka, hamulce, zawieszenie / uklad kierowniczy. raczej nie ma mowy o
    usterkach silnika, skrzyni, ospretu - wnetrza itp.

    dlatego dla mnie to takie zestawienia nie sa wiele warte - mam paru
    znajomych ktorzy nawet golfa II prostego starego potrafią doprowadzic swoia
    ignorancja do stanu martwego - nie mowie nawet o wymianach paskow, ale
    zarowek, powietrze w oponach, itp itd.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2010-03-20 16:50:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    e.zmien.kom.na.com...

    > Byle nie robione w Europie.

    A co może dolegać tym z Europy?

  • 7. Data: 2010-03-20 17:02:17
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > na długoletnią bezproblemową eksploatację to kupuje się
    > japończyki: toyotę, hondę, niektóre nissany, choć to już gorzej.

    A Hyundaie kupują Amerykanie czy nie?
    P.

  • 8. Data: 2010-03-20 17:36:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message

    > A Hyundaie kupują Amerykanie czy nie?

    Hyundaje cieszą się mniej więcej taką samą "niezawodnością"
    w USA jak Volkswageny.

  • 9. Data: 2010-03-20 17:46:47
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-20 16:09, r...@k...pl pisze:

    > Samochody klasy średniej:
    > - Renault Laguna (64 proc.)

    Uffff, a prawie kupiłem:(
    --
    M.

  • 10. Data: 2010-03-20 17:53:29
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    MariuszM pisze:

    > Uffff, a prawie kupiłem:(
    Hehe. Nie mów, ze Ty na serio bierzesz te wszystkie rankingi? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde