  • Data: 2010-05-27 14:59:17
    Temat: DH Sportster - urwałem dzyndzel
    Od: ZbiR <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Miałem ostatnio pecha. Wyjeżdżając z parkingu obciążonym moto (2 osoby
    + bagaż) przetarłem brzuchem moto o metalowego "śpiącego policjanta".
    Efekt - urwany dzyndzel mocowania sprężyny od nóżki. Samą sprężynę
    pozbierałem z podłogi ale kosa teraz wisi rozłożona i przeszkadza ...
    Dzwoniłem do Liberatora z pytaniem o naprawę. Pan z serwisu poradził
    abym znalazł sobie jakiś "pierwszy lepszy" serwis ze spawarką i sobie
    dzyndzel przyspawał.

    PYTANIE !!! Kto w warszawie lub okolicach zrobi to "profesjonalnie" ?
    Wolałbym aby nie był to pierwszy lepszy spawacz lecz ktoś kto się zna
    na spawaniu takich elementów. Stary dzyndzel się rozleciał więc trzeba
    dorobić nowy.

    Pozdrawiam,

    ZbiR
    XL883