  • 1. Data: 2022-10-31 15:46:02
    Temat: DK8
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wczorajsza wycieczka na trasie Wroclaw-Klodzko, to jakis koszmar.

    Co chwila korki nie wiadomo czemu, pare swiatel po drodze generuje
    korki wiadomo czemu, w wioskach dorzucili 40, a przy powrocie -
    wypadek jakis w Łagiewnikach i godzina czekania dodatkowo.

    Teraz patrze - znow sporo korkow na trasie.

    Ruch za duzy, "uspokojenie ruchu", czy nowe mandaty sie objawily?

    Yanosik sobie kompletnie z korkami nie radzi, a google ... chyba
    zaczne wierzyc.
    Ale pare razy probowal skierowac na polną drogę.

    https://www.google.com/maps/@50.7663179,16.8384927,1
    7.42z/data=!5m1!1e1
    https://goo.gl/maps/eTgYssyzv9gyDNKLA

    Trzeba kupic SUVa ?

    J.

  • 2. Data: 2022-10-31 17:21:06
    Temat: Re: DK8
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-31 o 15:46, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Teraz patrze - znow sporo korkow na trasie.
    >
    > Ruch za duzy, "uspokojenie ruchu", czy nowe mandaty sie objawily?

    Piszesz jakbyś raz w roku próbował.
    Tam stale tak jest - średnio jeżdżę tam
    (Duszniki, Kudowa, Polanica) kilka razy w roku i nigdy dojazd
    nie był oczywisty. Zawsze się coś urodzi, a to zagęszczenie, mokro
    a to wypadek albo wiało i naczepę postawiło w poprzek,
    albo zdjęcie Ci zrobią. A kiedyś jak jeździłem częściej do Łagiewnik
    to myślałem, że w Jordanowie się samobójcy na czołówki umawiają.

  • 3. Data: 2022-10-31 17:42:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Oct 2022 17:21:06 +0100, cef wrote:

> [...]

    > nie był oczywisty. Zawsze się coś urodzi, a to zagęszczenie, mokro
    > a to wypadek albo wiało i naczepę postawiło w poprzek,

    Bywaly czasy, ze jezdzilem co tydzien, i takich cudow nie bylo.
    A przynajmniej rzadko. No ale to dawniej było.
    A przeciez teraz niby nowa lepsza droga - tzn tylko kawalek pod
    Wroclawiem.

    Niedzielni kierowcy?

    > A kiedyś jak jeździłem częściej do Łagiewnik
    > to myślałem, że w Jordanowie się samobójcy na czołówki umawiają.

    Miejsce zacheca, ale tam raczej nie pamietam zlych sytuacji.

    Raczej blizej Kłodzka - wyprzedza taki niecierpliwy pod góre,
    na warszawskich numerach ... i jakos nigdy mu nic z przeciwka nie
    wyjechalo :-(.

    J.