  • 1. Data: 2023-03-22 00:07:28
    Temat: DPreview sie zamyka
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Witam
    10 kwietnia 2023 konczy dzialalnosc portal DPreview

    https://www.dpreview.com/news/5901145460/dpreview-co
    m-to-close

    Szkoda :-(

    --
    Titus Atomicus

  • 2. Data: 2023-03-22 00:51:02
    Temat: Re: DPreview sie zamyka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2023 23:07:28 +0000 (UTC),
    T...@s...in.the.world<no_email@inval
    id.invalid> napisał(a):

    > Witam
    > 10 kwietnia 2023 konczy dzialalnosc portal DPreview
    >
    > https://www.dpreview.com/news/5901145460/dpreview-co
    m-to-close

    > Szkoda :-(

    Najbardziej rzetelny, jaki znałem.
    Najwięcej technicznych informacji, spora baza zdjęć z poszczególnych
    aparatów.

    No szkoda.

    Nie rozumiem takiego działania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-03-22 11:38:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 22.03.2023 00:07, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam
    > 10 kwietnia 2023 konczy dzialalnosc portal DPreview
    >
    > https://www.dpreview.com/news/5901145460/dpreview-co
    m-to-close

    > Szkoda :-(

    Straszna szkoda. I szkoda, że zamierzają go w ogóle wyłączyć, mogli
    zostawić jako archiwum.

  • 4. Data: 2023-03-22 18:50:10
    Od: KLoSS <n...@a...com.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 11:38, Uncle Pete pisze:

    m-to-close

    > Straszna szkoda. I szkoda, że zamierzają go w ogóle wyłączyć, mogli
    > zostawić jako archiwum.

    No właśnie zostanie w trybie read only jako archiwum.

    "The site will be locked, with no further updates made after April 10th
    2023. The site will be available in read-only mode for a limited period
    "afterwards.

    --
    KLoSS

  • 5. Data: 2023-03-22 19:39:30
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    KLoSS <n...@a...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    > "The site will be locked, with no further updates made after April 10th
    > 2023. The site will be available in read-only mode for a limited period

    ... for a limited period.

    --
    Titus Atomicus

  • 6. Data: 2023-03-22 20:17:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > ... for a limited period.

    No właśnie.

  • 7. Data: 2023-03-23 19:03:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world <n...@i...invalid> writes:

    > ... for a limited period.

    Trzeba zbackupować. Po jakimś czasie i tak przestanie to być istotne.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 8. Data: 2023-03-23 20:08:41
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2023-03-22 o 00:07, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam
    > 10 kwietnia 2023 konczy dzialalnosc portal DPreview
    >
    > https://www.dpreview.com/news/5901145460/dpreview-co
    m-to-close

    > Szkoda :-(

    Mike wyjaśnia:

    "Phil Askey started DPReview in 1998 and sold it to Amazon for a rumored
    $20 million* in 2007."

    https://theonlinephotographer.typepad.com/the_online
    _photographer/2023/03/dpreview-falls-victim-to-amazo
    ns-belt-tightening.html

    --
    J.R.

  • 9. Data: 2023-03-27 01:05:04
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Chris Niccolls i Jordan Drake przechodza do Petapixel

    https://fotoblogia.pl/dpreview-konczy-dzialalnosc-po
    -25-latach-znani-redaktorzy-przechodza-do-petapixela
    ,6879124267965216a

    --
    Titus Atomicus

  • 10. Data: 2023-06-22 02:12:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-21, Titus_Atomicus somewhere.in.the.world <n...@i...invalid>
    wrote:
    > Witam
    > 10 kwietnia 2023 konczy dzialalnosc portal DPreview
    >
    > https://www.dpreview.com/news/5901145460/dpreview-co
    m-to-close

    > Szkoda :-(

    https://www.dpreview.com/site-news/8298318614/dprevi
    ew-com-looks-forward-to-a-new-chapter-with-gear-patr
    ol

    We've heard from many of you over the past several weeks, and we realize
    there are many questions about what comes next for DPReview. We're
    thrilled to share the news that Gear Patrol has acquired DPReview. Gear
    Patrol is a natural home for the next phase of DPReview's journey, and
    I'm excited to see what we can accomplish together.

    Hmm, nawet nie wiedziałem, że właścicielem DPR był Amazon.

    W każdym razie, koniec jeszcze nie.

    --
    Marcin