  • 1. Data: 2009-01-29 09:13:57
    Temat: DRUKARKA - gdzie taka kupie? - prosba nietypowa
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    nietypowa trochę prośba:

    macie pomysł, gdzie kupić/szukać drukarki HP?

    drukarki których szukam:
    HP LaserJet 3052, HP LaserJet 1022, HP LaserJet 1018, HP LaserJet 3015, HP
    LaserJet 3030, HP LaserJet 1012, HP LaserJet 3055aio, HP LaserJet 3050, HP
    LaserJet 1020, HP LaserJet 3020, HP LaserJet 1010, HP LaserJet 1015

    zdecydowanie wolałbym tańszą, którąś z serii 10xx, najlepiej 1018
    http://tinyurl.com/6ro55a lub 1022 - te miałem.

    pozostało mi klika tonerów Q2612A
    http://www.komputronik.pl/Druk__eksploatacja/Toner_H
    P_Q2612A__2_tys__LJ_10xx/30xx_czarny/pelny,id,9465,s
    ,1/
    oryginalnych i zamienników. pasują te tonery do wymienionych drukarek

    chciałbym kupić _NOWĄ_ z gwarancją drukarkę, która wykorzysta te tonery.
    ale nie mogę już nigdzie znaleźć nowej w sprzedaży:
    - allegro wyłącznie używane
    - komputronik - wycofane
    - znak.pl - brak w ofercie
    - proline - brak
    - ceneo - brak zgłoszeń

    macie pomysł gdzie jeszcze szukać?
    kto ma takie drukarki nowe na sprzedaż?

    dziękuję za pomoc i sugestie

  • 2. Data: 2009-01-29 10:20:17
    Temat: Re: DRUKARKA - gdzie taka kupie? - prosba nietypowa
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Końrad N.S. pisze:
> [...]
    > HP LaserJet 3030, HP LaserJet 1012, HP LaserJet 3055aio, HP LaserJet
    > 3050, HP LaserJet 1020, HP LaserJet 3020, HP LaserJet 1010, HP LaserJet

    Ja mam inną propozycję: Poszukaj używanej drukarki na Allegro. Miałem HP
    LJ 1018 - pod Win chodziła świetnie choć głośno, pod Linuxem było już
    gorzej - dużo chrzanienia się z kompilowaniem driverów z pakietu
    foo2zjs. Porażka przyszła przy przesiadce na Macintosha: Sorry - no
    bonus. Nie bo nie. Krótko mówiąc - wszystko dobrze dopóki używasz
    Windows, jeśli planujesz przesiadkę na cokolwiek innego - expect
    problems, wynika to z faktu, że nowe laserówki HP do uzytku domowego
    mają ochlastaną elektronikę a funkcje przeniesiono na procesor kompa,
    resztę robi soft. Były winmodemy, teraz są winprintery. A soft jest
    taki, jaki HP uzna za stosowne dać. Krótka piłka.

    Jak rozwiązałem mój problem? Ano nabyłem na Allegro HP Laser Jet 6L za
    jakieś śmieszne grosze, do tego zaprzychodowałem Printserver D-Link -
    nie pamiętam modelu, dwa porty LPT i jeden USB. Chodzi to po LPR/LPD
    spod wszystkiego jak dzikie. Dodatkowo żona ma notebooka więc nie ma
    problemu z udostępnianiem - wszystko robi printserver.

    Teraz tylko kwestia czego potrzebujesz. Jeśli wiesz że będziesz siedział
    w Windows - szukaj ogryzka 1018 lub podobnej. Shit, ale z gwarancją.
    Jeśli planujesz prace pod innym OS omijaj ogryzki z dala. A jeśli
    obawiasz się kupić używany sprzęt poszukaj może innych opcji - ostatnio
    w firmie mam bardzo dobre doświadczenia z Kyocerą.

  • 3. Data: 2009-01-29 10:38:18
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Nazgul" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam inną propozycję: Poszukaj używanej drukarki na Allegro. Miałem HP LJ
    > 1018

    chyba to mi zostanie, a boję się. drukarkę miałem tą samą.
    na allegro sprzedawcy oferują sprzęt "powystawowy". i nie wiem, czego mogę się
    po takim czymś spodziewać, co to oznacza "powystawowy", czy ona ma duży
    przebieg, co daje w tym momencie 12mcy gwarancji jeśli kupowałem jako
    "powystawowy"?

    > - pod Win chodziła świetnie Teraz tylko kwestia czego potrzebujesz.
    > Jeśli wiesz że będziesz siedział w Windows - szukaj ogryzka 1018 lub podobnej.

    tak, siedzę tylko w windzie, xp prof na jednym, i xp home na drugim komputerze.
    co znaczy ogryzek - przepraszam za pytania, ale nie jestem z 'branży' i nie
    wszystko łapię.

    > jeśli obawiasz się kupić używany sprzęt

    właśnie troszkę, obawiam się i nie lubię zarazem. chciałbym te 1018 lub 1022 lub
    najbliższe akceptujące posiadane przeze mnie tonery.

    i z innej strony nieco:
    nie wiem jescze dlaczego większość sprzedawców takich tonerów jak ja posiadam
    twierdzi, że pasują one też do hp 1005 i 1006 - wg stron tych drukarek mają one
    inny toner. co o tym myśleć? podpowie ktoś/

  • 4. Data: 2009-01-29 10:49:14
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > właśnie troszkę, obawiam się i nie lubię zarazem. chciałbym te 1018 lub
    > 1022 lub najbliższe akceptujące posiadane przeze mnie tonery.

    To myślę, że spokojnie możesz wziąć tę powystawówkę z Allegro...

    Co do 1005 / 1006 - nie mam pojęcia. Ale jeśli symbole tonerów są różne
    to ja bym się w to nie pchał. Zwłaszcza, że kiedyś jeden koleś mnie
    przekonywał, że HP 1200 i HP 1300 mają te same tonery. A nie mają.

  • 5. Data: 2009-01-29 21:16:44
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Poszukaj coś z canona, może jeszcze trafisz, np. model LBP 2900 ma taki sam
    toner jak HP (Canon robi mechanikę dla HP :-) )
    Ja mam w pracy urządzenie wielofunkcyjne canona MF4660 i też pasuje toner
    12A od HP. :-)

  • 6. Data: 2009-01-30 10:21:16
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009 22:16:44 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >toner jak HP (Canon robi mechanikę dla HP :-) )
    >Ja mam w pracy urządzenie wielofunkcyjne canona MF4660 i też pasuje toner

    Canony LBP800 i 810 miały wspólny toner w HP LJ 5L i 6L a zdecydowanie
    bardziej trwały i niezawodny podajnik papieru.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2009-01-30 11:36:26
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > toner jak HP (Canon robi mechanikę dla HP :-) )
    > Ja mam w pracy urządzenie wielofunkcyjne canona MF4660 i też pasuje toner 12A

    LBP 2900 już chyba też wycofany jest ze sprzedaży.
    są jeszcze inne urządzenia canona (najlepiej tanie drukarki, zwykłe) na
    zasobniki o jakich piszemy? 12A od HP?
    a jaki jest symbol tego zasobnika w nomenklaturze canona?

  • 8. Data: 2009-01-30 11:37:25
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w wiadomości

    > Canony LBP800 i 810 miały wspólny toner w HP LJ 5L i 6L a zdecydowanie
    > bardziej trwały i niezawodny podajnik papieru.

    ok, a które drukarki canona pracują z tonerami 12a?

  • 9. Data: 2009-02-02 19:03:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a jaki jest symbol tego zasobnika w nomenklaturze canona?

    FX10, tylko ma inne wycięcia, żeby nie pasowały wzajemnie. :-)

  • 10. Data: 2009-02-05 21:45:41
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > FX10, tylko ma inne wycięcia, żeby nie pasowały wzajemnie. :-)

    udało mi się dostać canon lbp 3000.

    tonery pasują hp oryginały, jet, inne 'uzupełniacze', no i oryginalny
    canonowski.

    mam czego chciałem. dziękuję wszystkim za pomoc, cierpliwość, sugestie i okazane
    zainteresowanie.