  • 1. Data: 2009-01-28 19:28:06
    Temat: Adres ip drukarki po usb
    Od: Pele <p...@g...com>

    Witam

    Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    podlaczanej po usb ?

    Pele

  • 2. Data: 2009-01-28 19:41:16
    Temat: Re: Adres ip drukarki po usb
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Pele wrote:
    > Witam
    >
    > Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    > podlaczanej po usb ?

    Za pomocą dołączonego oprogramowania.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-28 19:42:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pele" napisal:

    > Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    > podlaczanej po usb ?

    Wydrukowac strone konfiguracyjna?

    JoteR

  • 4. Data: 2009-01-28 19:54:04
    Od: Pele <p...@g...com>

    > Wydrukowac strone konfiguracyjna?

    Nie drukuje sie taka informacja.
    W manualu pewnie bedzie a bez niego sa sie?
    arp -a nic nie pokazuje.

    Pele

  • 5. Data: 2009-01-28 20:03:50
    Od: Pele <p...@g...com>

    Wlasciwie to sobie poradzilem. Podpialem ja do zarzadzalnego switcha.
    Ale bez niego chyba bym sobie nie poradzil.

    Pele

  • 6. Data: 2009-01-28 21:01:44
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Pele wrote:
    > Wlasciwie to sobie poradzilem. Podpialem ja do zarzadzalnego switcha.
    > Ale bez niego chyba bym sobie nie poradzil.

    Przytrzymaj któryś przycisk, wyjdzie strona z konfiguracją...

  • 7. Data: 2009-01-28 21:56:33
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    DooMiniK pisze:

    > Przytrzymaj któryś przycisk, wyjdzie strona z konfiguracją...

    Power? :)

    Zazwyczaj jest to kombinacja przyciskow, jesli drukarka nie ma menu
    elektronicznego.

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB

  • 8. Data: 2009-01-29 07:31:53
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    grafi pisze:
> [...]

    Strona z konfiguracja sie drukuje ale informacji o adresie ip nie_ma.

    Pele

  • 9. Data: 2009-01-29 17:57:19
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "Pele" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    > podlaczanej po usb ?

    Nie bylo by od razu prosciej jakbys napisal model tej "cholernej drukarki"
    co by znacznie ulatwilo ludziom chcacym Ci pomoc ?
    Nie traktuj ludzi jak wrozki ;)

    --
    doom3

  • 10. Data: 2009-01-29 22:33:33
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <2...@p...go
    oglegroups.com>,
    Pele napisał(a):

    > Jak mozna zdobyc adres ip i/lub mac-adres karty sieciowej drukarki
    > podlaczanej po usb ?

    Ciekawe jaki adres IP ma Ci wyświetlić drukarka, która działa na USB ;)
    USB nie ma adresów IP.

    Jacek