  • 1. Data: 2009-01-28 19:16:52
    Temat: chłodzenie Geforce 9500 GT
    Od: kesser <d...@g...com>

    Witam
    Mam kartę Gigabyte GeForce 9500 GT i strasznie głośno chodzi fabryczny
    wentylator. Zmieniał ktoś z grupowiczów chłodzenie na tej karcie i
    może zaproponować pasujące rozwiązanie?

  • 2. Data: 2009-01-28 20:09:00
    Temat: Re: chłodzenie Geforce 9500 GT
    Od: "ragnar" <r...@N...poczta.onet.pl>

    Przy tej karcie chyba pasywne powinno starczyc

    o.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-01-28 21:02:02
    Od: kesser <d...@g...com>

    On 28 Sty, 21:09, "ragnar" <r...@N...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mam kartę Gigabyte GeForce 9500 GT i strasznie głośno chodzi fabryczny
    > wentylator. Zmieniał ktoś z grupowiczów chłodzenie na tej karcie i

    Znalazłem w komputroniku jakiś radiator z dwoma wiatrakami.
    Ale może coś ktoś innego wskaże do tej karty wybór zdaje się być
    ograniczony?

  • 4. Data: 2009-01-28 22:11:57
    Od: kesser <d...@g...com>

  • 5. Data: 2009-01-28 22:35:02
    Od: kesser <d...@g...com>

  • 6. Data: 2009-01-29 10:07:43
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    >może zaproponować pasujące rozwiązanie?

    Wentylator 8cm taki jak od zasilacza podwieszany pod kartą z nadmuchem
    skierowanym w stronę karty. Często stosuje takie rozwiązanie gdy fabryczna
    pierdziawka odmówi posłuszeństwa. Tak samo gdy karta jest pasywna, mam tak
    nawet u siebie zrobione i nie przekracza 40'C w stresie.