  • 1. Data: 2009-01-28 20:34:13
    Temat: Słuchawki USB wyposażone w kartę dźwiękową
    Od: "123" <z...@z...com>

    Interesują mnie słuchawki, które mają "w sobie" kartę dźwiękową.
    Czy ktoś używa takich słuchawek? Jak się spisują?
    Bardzo proszę o informacje.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-01-29 08:34:08
    Temat: Re: Słuchawki USB wyposażone w kartę dźwiękową
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 28 styczeń (środa), gdy o godzinie 21:34 *123* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Interesują mnie słuchawki, które mają "w sobie" kartę dźwiękową.
    > Czy ktoś używa takich słuchawek? Jak się spisują?
    > Bardzo proszę o informacje.
    A istnieje takie dziwo?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-01-29 09:32:48

  • 3. Data: 2009-01-29 08:48:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 21:34:13 +0100, 123 napisał(a):

    > Interesują mnie słuchawki, które mają "w sobie" kartę dźwiękową.

    A do czego byś przyłączał takie dziwo?
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-01-29 09:29:39
    Od: Tron <o...@e...pl>

    Thu, 29 Jan 2009 09:48:24 +0100, na pl.comp.pecet, Jacek Maciejewski
    napisał(a):

    > A do czego byś przyłączał takie dziwo?

    do USB >?

  • 5. Data: 2009-01-29 10:04:16
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
    > Interesują mnie słuchawki, które mają "w sobie" kartę dźwiękową.
    > Czy ktoś używa takich słuchawek? Jak się spisują?

    dźwięk raczej kiepski bo to urządzenie made in china ale spełnia swoją
    funkcje w Skype bo do tego raczej stworzone. Widziałem kilka takich
    wynalazków i nawet działały bez sterownika w XP. Swoją drogą wolę zwykłe
    słuchawki na mini-jack niż jakieś dodatkowe sprzętowe.

  • 6. Data: 2009-01-29 10:16:51
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > Interesują mnie słuchawki, które mają "w sobie" kartę dźwiękową.
    > Czy ktoś używa takich słuchawek? Jak się spisują?

    Mam kiegoś Art AP-43. Kłamią, że ma impedancję 32Ohm, pasmo przenoszenia
    20Hz-20KHz, ale słuchać się da, nawet muzyki. Jednak do Hi-Fi mu baaardzo
    daleko. Jako sprzęt do pracy biurowej wspomaganej słuchaniem mp3 to się
    nadaje.

  • 7. Data: 2009-01-29 12:20:07
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A istnieje takie dziwo?

    Przetwornik D/A we wtyczce USB plus odpowiedni sterownik.
    Tanie, proste, skuteczne. Ba - nawet wygodne, bo mozna
    korzystac ze Skype'a bez chwilowej "utraty" karty dzwiekowej.

    Ale rozwiazaniem HiFi bym tego nie nazwal... ;)

    No, chyba ze Logitech/Creative spisuje tu sie lepiej
    od chinszczyzny ktora widzialem.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2009-01-29 12:48:27
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    Z jednej strony wygodne, z drugiej strony znika z listy urzadzen po
    odlaczeniu i trzeba programowi \przypominac\ by uzywal wynalazku na usb
    zamiast dzwiekowki.

    --
    pozdr

  • 9. Data: 2009-01-29 12:50:21
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Z jednej strony wygodne, z drugiej strony znika z listy urzadzen po
    > odlaczeniu i trzeba programowi \przypominac\ by uzywal wynalazku na usb
    > zamiast dzwiekowki.

    A... o tym nie pomyslalem :)

    Raz, ze osobiscie korzystam z dwoch dzwiekowek,
    dwa, ze w zasadzie wszystkie kable mam podpiete "na stale".

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2009-01-29 15:39:33
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009 11:04:16 +0100, "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >wynalazków i nawet działały bez sterownika w XP. Swoją drogą wolę zwykłe
    >słuchawki na mini-jack niż jakieś dodatkowe sprzętowe.

    a znasz wiele sluchawek komputerowych nie bedacych made ich china?
    mam plantronics DSP 300 (ktorych do tej pory nie posadzalem, ze maja
    "w sobie karte dzwiekowa"), ktore graja bardzo przyjemnie i zupelnie
    spokojnie nadaja sie do sluchania wymagajacej przyzwoitego sprzetu
    muzyki. <rs>