  • 1. Data: 2009-04-24 13:20:44
    Temat: DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ?
    Od: "andre" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam forumowiczów.
    Szukam generalnego przedstawiciela/importera/ kogoś kompetentnego w sprawie
    opon motocyklowych firmy dunlop.
    W tamtym roku kupiłem nową oponę DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER Race Replica D209 w
    Polskim salonie ale zapodziałem od niej paragon, zreszta wydawało mi sie ze
    paragon się nie przyda.
    Założyłem oponkę w marcu i po przejechaniu 1500 kilometrów zauważyłem na niej
    wgłębienie, dotykając palcem czuć że na jakichś 2 centymetrach kwadratowych
    nie ma gumy, w serwisie oponiarskim powiedziano mi że to wada fabryczna.
    Teraz sklep wypina się twierdząc ze nie posiadam paragonu a ja zostałem z
    bezużyteczna kupą gumy za kilka stów.

    może macie jakiś pomysł do kogo się można odwołać w tej sprawie bo dunlop niby
    ma swoją stronkę ale kontaktu nie podali.

    oto fota opony:
    http://img411.imageshack.us/img411/6696/img0686.jpg
    od zawsze zwolennik dunlopa...

  • 2. Data: 2009-04-24 13:27:13
    Temat: Re: DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ?
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    andre pisze:
    > Witam forumowiczów.
    > Szukam generalnego przedstawiciela/importera/ kogoś kompetentnego w sprawie

    Firma PowerBike z tego co mi wiadomo jest importerem Dunlopów:
    http://powerbike.pl/

    Pozdrawiam i powodzenia:)

  • 3. Data: 2009-04-24 15:09:51
    Od: "Andrzej bartos" <a...@g...pl>

    Michaczu <m...@t...pl> napisał(a):

    > Firma PowerBike z tego co mi wiadomo jest importerem Dunlopów:
    > http://powerbike.pl/
    >
    > Pozdrawiam i powodzenia:)

    Dzieki, zadzwonię do nich jutro zobaczymy , aczkolwiek wątpię aby miało to
    jakiś głębszy odzew. Zastanawiam jak wygląda taka sprawa z punktu praw
    konsumenckich?

    w końcu jakieś prawa jako kupujący mamy, ogólnie ciężki temat, dzieki za
    jakakolwiek pomoc.

  • 4. Data: 2009-04-24 15:44:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 15:20:44 +0200, andre <a...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    [...]
> [...]
    [...]
    > Teraz sklep wypina się twierdząc ze nie posiadam paragonu a ja zostałem z

    Nie potrzebujesz paragonu, potrzebujesz dowód zakupu. Jeżeli płaciłeś
    gotówką
    to przydałby się świadek ze tam kupowałeś, jeżeli płaciłeś kartą to jesteś
    praktycznie wygrany, sklep się może wypinać, trzeba pójść do UOKiK i im
    rura zmięknie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-parag
    onu-1597627.html

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2009-04-24 16:37:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andre pisze:

> [...]
    > Teraz sklep wypina się twierdząc ze nie posiadam paragonu a ja zostałem z

    Wiesz, w takiej sytuacji nie wiadomo, skąd tę oponę masz - może np.
    świsnąłeś ze śmietnika firmy ;)

    Na prawdę nie masz żadnego kwitka? Nie płaciłeś przypadkiem kartą?

    > może macie jakiś pomysł do kogo się można odwołać w tej sprawie bo dunlop niby
    > ma swoją stronkę ale kontaktu nie podali.

    Możesz molestować przedstawiciela i może Ci wymienią w ramach troski o
    wizerunek, ale bez dowodu zakupu będą w prawie wysłać Ciebie na drzewo -
    patrz wyżej.

  • 6. Data: 2009-04-24 18:38:00
    Od: "Andrzej bartos" <a...@g...pl>

    > Możesz molestować przedstawiciela i może Ci wymienią w ramach troski o
    > wizerunek, ale bez dowodu zakupu będą w prawie wysłać Ciebie na drzewo -
    > patrz wyżej.

    no to jestem w czarnej d... bo płaciłem gotówką, paragonu nie mam i byłem sam
    (choć świadka można spreparować, ale...)

    no nic, dzięki za pomoc Panowie, będę próbował coś wskórać u importera.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2009-04-25 07:46:30
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Andrzej bartos pisze:

    > no to jestem w czarnej d... bo płaciłem gotówką, paragonu nie mam i byłem sam
    > (choć świadka można spreparować, ale...)

    rób co już zacząłeś - info tu w necie, zdjęcie już pokazałeś, co
    potwierdza IMHO Twoją wersję, nazwa sprzedawcy, historia przypadku,
    molestowanie przedstawiciela / producenta, itp

    Google pamiętają _wszystko_ , może Dunlop'owi nie zależy na takiej opinii?

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-04-25 19:07:25
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej bartos" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gst0u8$35r$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (choć świadka można spreparować, ale...)
    >
    > no nic, dzięki za pomoc Panowie, będę próbował coś wskórać u importera.
    Czesc
    A to nie jest przypadkiem tak, ze sklep musi trzymac kopie paragonow?
    Przeciez paragon drukuje sie w dwoch kopiach, mnie sie kiedys udalo wlasnie
    na podstawie swiadka i podania dokladnej godziny i wartosci zakupu uzyskac
    reklamacje. Oczywiscie trzeba bylo szukac na rolce.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8