  • 1. Data: 2009-04-24 10:31:47
    Temat: pomoc, sugestie w wyborze
    Od: e...@g...pl

    Hey
    przymierzam sie do zakupu sprzeta i prosze o sugestie porady, byc moze
    cos przegapilem wartego uwagi na rynku.
    Kwota 13000.

    Mysle o:
    Hornet 600n - 2003-2004(?)
    FZ6 - 2004 (?)
    SV650 - 2005
    bandit 1200 (?)

    czy jest na rynku cos jeszcze wartego uwagi ? szukam jak widac naked'a
    w wersji N, do miasta i krotkie podroze we dwoje. Do tej pory
    jezdzilem 3 lata na zr-7, chcialbym teraz cos mocniejszego i w miare w
    miare nie zmeczonego zyciem jeszcze, jak sadzicie co jest
    najrozsadniejsze ? fz chyba najbardziej swiezy technologicznie, ale za
    ta kwote ciezko znalesc jakas zdrowa sztuke.
    szukam w okolicach warszawy.

    dzieki bardzo za porady.
    emzz

  • 2. Data: 2009-04-24 11:01:49
    Temat: Re: pomoc, sugestie w wyborze
    Od: e...@g...pl

    aha jezeli ktos chce sie pozbyc swojego bezwypadkowego horneta 600n ;)
    w cenie ok. 13000 to prosze na maila lub gg 2827580.

    emzz

  • 3. Data: 2009-04-24 11:50:14
    Od: fv <f...@c...com>

    e...@g...pl pisze:
    > czy jest na rynku cos jeszcze wartego uwagi ?

    Ale lepszego od zr-7, rozumiem? Oczywiście Z750. Najlepszy z
    wymienionych to oczywiście Bandit 1200.

> [...]
    > jezdzilem 3 lata na zr-7, chcialbym teraz cos mocniejszego i w miare w
    > miare nie zmeczonego zyciem jeszcze, jak sadzicie co jest

    Uważam, że SV650 to byłaby porażka po ZR-7. Prędzej SV1000 które bardzo
    jest chwalone i za moc i za pasażera.

    --
    fv

  • 4. Data: 2009-04-24 11:55:44
    Od: e...@g...pl

    On 24 Kwi, 13:50, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    > wymienionych to oczywiście Bandit 1200.

    > Uważam, że SV650 to byłaby porażka po ZR-7. Prędzej SV1000 które bardzo

    cena ponad moje mozliwosci :\\

  • 5. Data: 2009-04-24 12:11:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <e...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > najrozsadniejsze ? fz chyba najbardziej swiezy technologicznie, ale za
    > ta kwote ciezko znalesc jakas zdrowa sztuke.

    Jesli szukasz "czegos mocniejszego" od ZR7 i bedziesz to obciazal dwoma
    osobami to wywal z listy 600-tki. Mowiac po chlopsku,. poza torem jezdzi sie
    na niutomometrach a nie na koniach, te zas biora sie z pojemnosci badz
    dowladowania raczej rzadko wystepujacych w moto. Z listy pozostanie Ci B12
    ktory moze byc, porownaniu z ZR-em nieco gorszy zawieszeniowo i bardziej
    kosztowny w eksploatacji (swiece, czestotliwosc obslugi). Jesli dlubiesz
    sam - nie ma problema. Obowiazuje dosc bezwzgledna zasada taniej kupujesz,
    drozej jezdzisz. Litrowy Fazer, ZRX 1200, Monstera 900 moga okazac sie dosc
    dobrym pomyslem by wykonac rzeczywisty skok jakosciowy. No i "po dziesionte"
    ;) bazuj na jazdach testowych i wrazeniu ogolnym a nie na danych z katalogu
    i od "doratcuf" *

    * "doratcy" to ci ktorzy polecaja wlasnie to na czym aktualnie jezdza i jest
    to ich 1-2 moto i poza nim swiata nie widza.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-04-24 13:10:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    e...@g...pl pisze:
    > aha jezeli ktos chce sie pozbyc swojego bezwypadkowego horneta 600n ;)
    > w cenie ok. 13000 to prosze na maila lub gg 2827580.

    Zapomnij...
    w porownaniu do FZ6 hornet to takie cieple kluski...

    Norbi

  • 7. Data: 2009-04-24 13:11:17
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    fv pisze:

    > Ale lepszego od zr-7, rozumiem? Oczywiście Z750. Najlepszy z
    > wymienionych to oczywiście Bandit 1200.

    Oczywiscie - dodaj tylko ile B12 spala w miescie...
    U mnie gosc kupil wersje N i jest niemile zaskoczony ile to chla... :)

    Norbi

  • 8. Data: 2009-04-24 13:23:13
    Od: fv <f...@c...com>

    e...@g...pl pisze:

    > cena ponad moje mozliwosci :\\

    Nie. Szukaj wersji N, zauważalnie tańszej od S. W podobnej do 13tys
    kwocie powinno się w końcu udać.

    Generalnie to dobrze radzą wszyscy co radzą litra. Rozumiem zachwyt
    SV1000 ale realnie w tej cenie najlepiej moim zdaniem wyjdziesz na
    bandicie 1200. Niesamowita ilość akcesoriów (konkurencja, tanie są),
    torpedowe osiągi na miarę hayabusy, wygoda, pakowność, popularny silnik
    i cena jak za rower. Motocykl idealny.
    A jeszcze bez owiewki, to już w ogóle za darmo rozdają.

    Tyle że w mieście...

    --
    fv
    Suzuki GSX 650F

  • 9. Data: 2009-04-24 18:07:06
    Od: e...@g...pl

    On 24 Kwi, 15:23, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    > i cena jak za rower. Motocykl idealny.
    > A jeszcze bez owiewki, to już w ogóle za darmo rozdają.

    hey, dzieki za podpowiedzi.. po przemyslaniach i poradach zaczynam
    poszukiwac bandita 1200 w wersji N... jak na zlosc na rynku (allegro
    itps) bieda z nedza na dzisiejszy dzien :\\\

  • 10. Data: 2009-04-24 21:36:07
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    > hey, dzieki za podpowiedzi.. po przemyslaniach i poradach zaczynam
    > poszukiwac bandita 1200 w wersji N... jak na zlosc na rynku (allegro
    > itps) bieda z nedza na dzisiejszy dzien :\\\

    Spalanie B12 zalezy od stylu jazdy i ew. kombinacji z wydechem. Moja
    drynda ma seryjny + jezdze w zakresie 2500 - 4500 rpm, co skutkuje
    spalaniem na poziomie 5.3-5,6. Jedynie poza sezonem (temp. kilka st C
    na plusie) lekko przekracza 6. Po miescie jezdze malo, ale nie ma co
    siarka zionac. Jak sie spod swiatel paluje to i 600ka spali ponad 7.
    B12 ma potezny moment juz od wolnych obrotow wiec nie ma potrzeby
    odwiedzania czerwonego pola. Podkreslam - przy normalnej jezdzie z A
    do B. Mowia, ze wersje sprzed K1 pala wiecej. Wada B12 jest jednak
    spora masa i musialem sie nauczyc ostroznosci przy manewrowaniu
    (bykiem nie jestem). Do tego przecietny hebel pomimo zaciskow od
    Hayabusy. Kapcie zjada normalnie, hamulce tez, o naped trzeba dbac i z
    daleka od budzetowych lancuchow. Tylko markowe, maks. wzmocnione.,
    wtedy pozyja (u mnie najdrozszy DID juz zrobil 15 kkm i wciaz jak
    nowy). Ja na razie mam zagwozdke bo corka w drodze i chyba trzeba
    bedzie sprzedac...
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1