  • 1. Data: 2009-01-28 13:38:24
    Temat: Dach
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    http://www.imakenews.com/ptcexpress/e_article0012053
    68.cfm?x=bdqtVRH,b3jsqcsB,w
    No i co zrobić z takim architektem?

    Konrad

  • 2. Data: 2009-01-28 17:45:56
    Temat: Re: Dach
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    Konrad Anikiel napisał(a):
    > http://www.imakenews.com/ptcexpress/e_article0012053
    68.cfm?x=bdqtVRH,b3jsqcsB,w
    > No i co zrobić z takim architektem?
    >
    > Konrad
    Jedyna rada, nie współpracować.
    Architekt to artysta. Nie musi znać praw rządządcych w przyrodzie.
    Jako artysta ma wizję świata, przed katastrofą.
    W.Kr.

  • 3. Data: 2009-01-28 18:42:30
    Od: jakub tarczewski <anhin@o2_wytnijjakbyco.pl>

    > Jedyna rada, nie współpracować.
    > Architekt to artysta. Nie musi znać praw rządządcych w przyrodzie.

    polemizowałbym. Ma psi obowiązek je znać (choćby ze studiów) i na nich
    się opierać, a jeśli takowe lekceważy -musi mieć NAPRAWDĘ DOBRY powód (i
    czasem nawet ma). Ale o tym czy ten powód jest rzeczywiście taki dobry
    -decyduje inwestor...

  • 4. Data: 2009-01-28 18:46:41
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Co zrobić, w czasach kryzysu, z tak kosztownym dachem ?
    Wzmocnić, ogrodzić i wpuszczać tam za pieniądze amatorów akrobacji na
    rowerach i desko-rolkach.
    PP

  • 5. Data: 2009-01-29 14:02:24
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > http://www.imakenews.com/ptcexpress/e_article0012053
    68.cfm?
    x=bdqtVRH,b3jsqcsB,w
    > No i co zrobić z takim architektem?
    >
    > Konrad

    Sugerujesz, ze nalezy mu sie z 10 lat kuracji w ktoryms z osrodkow
    rehabilitacji na Dalekiej Syberii?
    Otoz nalezy troche poczekac. Na moj gust taki dach, jego idea trzyma sie
    kupy. Jest to taka uproszczona do trojkatow wersja plastra miodu, na temat
    ktorego spisano tomy. Zapewne nie podjalbys sie policzenia takiego dachu; ja
    tez, ale od czego sa badania modelowe? Tyle, ze trzeba dobrze znac prawo skali
    (byla taka ksiazeczka, ktorej od lat bezskutecznie szukam).
    Pomijajac wszystko jest dachem tradycyjnym, z ktorego woda ze sniegu, jak pan
    bog przykazal, splywa na zewnatrz. I spadki ma normalne. Nie grozi mu zatem
    los hali w Katowicach.
    Nie wiem czy jest to konstrukcja nitowana czy spawana; stawiam na spawy tyle,
    ze kontrolowane a sa juz skuteczne i proste sposoby kontrolowania ich jakosci.
    Nie wiem jaka jest pracochlonnosc w sensie koniecznosci indywidualnego
    dopasowywania poszczegolnych elementow, jak to podobno robi cadillac...
    W sumie, mnie sie podoba, jesli czas potwierdzi jego trwalosc i ograniczone
    do sensownych kosztow remonty (pekanie tych szyb czy przeciazenia elementow) -
    moze znalesc nasladowcow. Dach taki jest wesoly i czekajacemu pod nim
    podroznemu nie nudzi sie bo mu szczena opada jako ze takiej plachty jeszcze
    nie widzial.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2009-01-29 14:32:01
    Od: "meloon" <s...@a...com>

    No i co zrobić z takim architektem?

    Dotrzymac kroku.

    --
    melon

  • 7. Data: 2009-01-29 15:58:08
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 29 Jan, 14:02, "tornad" <t...@o...net> wrote:
    368.cfm?

    > x=bdqtVRH,b3jsqcsB,w

    > Sugerujesz, ze nalezy mu sie z 10 lat kuracji w ktoryms z osrodkow
    > rehabilitacji na Dalekiej Syberii?

    Nie, ale tak z 6 miesięcy jako praktykant przy montażu, albo choćby w
    magazynie przygotwanych detali (te 250tys. unikalnych części) :-)
    Konrad

    PS ja bym ten dach jeszcze pofalował choć trochę w poprzek...

  • 8. Data: 2009-01-29 16:02:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 29 Jan, 14:02, "tornad" <t...@o...net> wrote:
    > Dach taki jest wesoly i czekajacemu pod nim
    > podroznemu nie nudzi sie bo mu szczena opada jako ze takiej plachty jeszcze
    > nie widzial.

    Obawiam się że z dołu niewiele widać.
    Konrad

  • 9. Data: 2009-01-29 16:44:17
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > Nie, ale tak z 6 miesięcy jako praktykant przy montażu, albo choćby w
    > magazynie przygotwanych detali (te 250tys. unikalnych części) :-)
    > Konrad

    Tez sie nad tym zastanawialem i doszedlem do wniosku, ze rzeczywiscie nie jest
    to guma chociaz w pewnym zakresie, jako calosc, ponaciagac sie to musi. No ale
    od tego sa komputery, zapewne kazdy z tych 250 tys. elementow zostal
    komputerowo zwymiarowany, jakos ochrzczony i zapewne sklada sie to jak puzzle.
    Ja ostatnio wymienialem w wiezbie dachowej 100 - letniej chalupy, dwie krokwie
    i jetke; one mialy tajemnicze naciecia wykonane siekiera - numeracje w notacji
    rzymskiej. Zapewne majster tez przygotowywal je na dole a ten praktykant, moze
    nawet czeladnik, montowal z nich dach. Tak, ze "nihil novi". Teraz postepuje
    sie podobnie tyle, ze ostra siekierke zastepuje olowek stolarski lub czerwony
    flamaster.

    > PS ja bym ten dach jeszcze pofalował choć trochę w poprzek...

    Pewnie, ze mozna, ale to mit, ze niektore dziewczyny maja w poprzek:)
    Pzdr.

  • 10. Data: 2009-02-01 21:29:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 19:42:30 +0100, jakub tarczewski wrote:

    >polemizowałbym. Ma psi obowiązek je znać (choćby ze studiów) i na nich

    To polski. Podzial na zachodzie moze byc inny..

    >się opierać, a jeśli takowe lekceważy -musi mieć NAPRAWDĘ DOBRY powód (i
    >czasem nawet ma).

    On rysuje jak to ma wygladac - inzynier zastanawia sie jak to zrobic
    :-)

    >Ale o tym czy ten powód jest rzeczywiście taki dobry-decyduje inwestor...

    Ciekawe jak to tutaj wygladalo .. ile drozszy jest taki dach ?
    Klientow chyba nie przyciagnie, pozostaje satysfakcja inwestora :-)

    J.