  • 1. Data: 2023-02-23 03:11:34
    Temat: Dane wypadków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://epoznan.pl/news-news-137076-najniebezpieczni
    ejsze_ulice_w_poznaniu_2022_roku_krolowa_jest_jedna?
    newsletter=1

    "Od lat numerem jeden jest ulica Głogowska.
    Danymi dotyczącymi ulic w Poznaniu, na których doszło do największej
    liczby zdarzeń drogowych obsługiwanych przez policję podzielił się radny
    Wojciech Chudy. - Doszło do ponad 2200 kolizji i wypadków, w których 10
    osób zginęło a 201 osób zostało rannych. Niestety statystyki te nie są
    optymistyczne. Trzeba zastanowić się jakie są przyczyny tak dużej liczby
    zdarzeń drogowych. Czy to wina kierowców, nadmiernej prędkości, braku
    koncentracji? Czy można tak dostosować infrastrukturę drogową, aby
    kolizji i wypadków było mniej? Temat ten zostanie omówiony niedługo na
    spotkaniu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Miasta
    Poznania - zaznacza Chudy."

    Proste, wystarczy zmienić nazwę ulicy co 2km i wtedy dane statystyczne
    wygladają inaczej :) Jprdl, jakie zjebanie umysłowe, że najdłużdsze
    ulice Poznania, mają nawjwiecej wypadków.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2023-02-23 13:27:20
    Temat: Re: Dane wypadków
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

> [...]
    > wygladają inaczej :) Jprdl, jakie zjebanie umysłowe, że najdłużdsze
    > ulice Poznania, mają nawjwiecej wypadków.

    :-)

  • 3. Data: 2023-02-23 17:02:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Feb 2023 03:11:34 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > wygladają inaczej :) Jprdl, jakie zjebanie umysłowe, że najdłużdsze
    > ulice Poznania, mają nawjwiecej wypadków.

    Celne spostrzezenie - podeslij radnym z opozycji :-)

    Ale ale ... w jakim czasie te 2200 kolizji?
    Bo jak w rok, to chyba cos za często :-)

    Mozna tez sfilmowac jak pan radny jedzie po tej ulicy :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-02-23 21:49:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.02.2023 o 17:02, J.F pisze:
    ejsze_ulice_w_poznaniu_2022_roku_krolowa_jest_jedna?
    newsletter=1

    > Celne spostrzezenie - podeslij radnym z opozycji :-)

    Ależeco? Jakiś debil to pisał chyba a nie radny.

    > Ale ale ... w jakim czasie te 2200 kolizji?
    > Bo jak w rok, to chyba cos za często :-)

    Gdybyś kliknął w linka, to byś się dowiedział. Link zamieściłem chyba z
    nudów i bez sensu :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-02-24 09:27:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    LordBluzgŽ������������ wrote:
    >>> https://epoznan.pl/news-news-137076-najniebezpieczni
    ejsze_ulice_w_poznaniu_2022_roku_krolowa_jest_jedna?
    newsletter=1

    > Ależeco? Jakiś debil to pisał chyba a nie radny.

    Jakbys przeczytal uwaznie, to bys zobaczyl radnego :-)

    > Gdybyś kliknął w linka, to byś się dowiedział. Link zamieściłem chyba z
    > nudĂłw i bez sensu :>

    Kliknąlem, ale tej informacji nie zobaczylem, przynajmniej nie na
    początku.
    Ale teraz zobaczylem inna - te 2200 to chyba z całego Poznania?

    A na Glogowskiej 300 rocznie, w tym 22 "wypadki" z 24 rannymi.
    Codziennie stłuczka, to chyba moze być ?
    Czy to tylko te zgłoszone ?

    J.