  • 1. Data: 2023-02-17 15:43:01
    Temat: jebać skupy aut
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy w Polsce juz jest ta zaraza?

    Nie sposób z nimi konkurować. Bo sprzedający nie wystawia ogłoszenia
    tylko widzi kiosk koło spożwczego idzie i auto sprzedane.

    Stare solidne auta dla kolesi a nowe skoplikowane gówna z turbo i
    zmiennymi fazami rozrządu dla łosi.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2023-02-17 16:15:45
    Temat: Re: jebać skupy aut
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.02.2023 o 15:43, PiteR pisze:
    > Czy w Polsce juz jest ta zaraza?
    >
    > Nie sposób z nimi konkurować. Bo sprzedający nie wystawia ogłoszenia
    > tylko widzi kiosk koło spożwczego idzie i auto sprzedane.

    Ma to swój sens.

    > Stare solidne auta dla kolesi a nowe skoplikowane gówna z turbo i
    > zmiennymi fazami rozrządu dla łosi.

    Ktoś Ci każe kupić?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-02-17 16:24:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 14:43:01 GMT, PiteR wrote:
    > Czy w Polsce juz jest ta zaraza?

    Mozna powiedziec, ze jest.

    > Nie sposób z nimi konkurować. Bo sprzedający nie wystawia ogłoszenia
    > tylko widzi kiosk koło spożwczego idzie i auto sprzedane.

    widac sa dobrym partnerem.

    > Stare solidne auta dla kolesi a nowe skoplikowane gówna z turbo i
    > zmiennymi fazami rozrządu dla łosi.

    Zostan kolesiem :-)
    Albo poluj za granicą.

    J.

  • 4. Data: 2023-02-17 21:32:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:17e5zfjx6n97m$.1wzfqisejdphm$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Mozna powiedziec, ze jest.

    Nie ma już okazji, że komuś się znudził, bo lekko puknął, sprzedaje bo
    zabrakło na wykończenie domu, bo musi oddać długi...

    Nic nie ugrasz, nic nie zaczarujesz, Wszystko wciąga
    czarna dziura handlarzyna. Pal licho gdyby wystawiał to z marżą
    ale zaraz dzwoni do znajomka czy nie chce dla swojej spasionej lochy.

    Tymbardziej w takim bogatym społeczeństwie, które traktuje auto
    jak większy odkurzacz.

  • 5. Data: 2023-02-17 22:56:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 20:32:30 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:17e5zfjx6n97m$.1wzfqisejdphm$.dlg@40tude.net>

    > Nie ma już okazji, że komuś się znudził, bo lekko puknął,

    Mysle, ze sa.
    Tylko ... handlarz korzysta?

    Ale ogłoszenia przywatne jeszcze sa.

    > sprzedaje bo
    > zabrakło na wykończenie domu, bo musi oddać długi...

    To moze mu sie spieszy :-)

    > Nic nie ugrasz, nic nie zaczarujesz, Wszystko wciąga
    > czarna dziura handlarzyna. Pal licho gdyby wystawiał to z marżą
    > ale zaraz dzwoni do znajomka czy nie chce dla swojej spasionej lochy.

    a) zostan znajomkiem,
    b) zostan handlarzyną :-)
    c) ... zostań rzeczoznawcą, co wycenia auta dla handlarza ..

    > Tymbardziej w takim bogatym społeczeństwie, które traktuje auto
    > jak większy odkurzacz.

    J.

  • 6. Data: 2023-02-18 04:57:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-02-2023 o 16:15, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ma to swój sens.

    Skupują głównie tanie starocie - więc nie dla każdego ma to sens.
    Kiedyś propozycję miałem za 50% wartości (bezpośrednio sprzedał się za
    5-10% mniej niż ta wartość).

  • 7. Data: 2023-02-18 09:18:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 04:57:01 +0100, Cavallino wrote:

    > Skupują głównie tanie starocie - więc nie dla każdego ma to sens.
    > Kiedyś propozycję miałem za 50% wartości (bezpośrednio sprzedał się za
    > 5-10% mniej niż ta wartość).

    Muszą na siebie zarobic. Czy od sprzedawcy, czy od nabywcy - najlepiej
    od obu. Tylko na nabywcy trudniej, to lepiej wycisnąc sprzedawcę.

    takie aaaauto.pl ma na placu we Wroclawiu kilkaset aut - i wcale nie
    takie stare.

    J.

  • 8. Data: 2023-02-19 02:46:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-02-2023 o 09:18, J.F pisze:

    > Muszą na siebie zarobic.

    30 tys na egzemplarzu za 70 tys?
    Sorry, nie uznaję takich marż.

  • 9. Data: 2023-02-19 03:03:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 02:46:04 +0100, Cavallino wrote:

    > 30 tys na egzemplarzu za 70 tys?
    > Sorry, nie uznaję takich marż.

    świete twoje prawo, ale aut maja duzo, to widac ktos uznaje.

    J.

  • 10. Data: 2023-02-19 03:27:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-02-2023 o 03:03, J.F pisze:

    > świete twoje prawo, ale aut maja duzo, to widac ktos uznaje.

    Ich problem, nie mój.

    j.w. - tanie starocie pewnie sprzedają się od ręki, więc obrót
    łatwiejszy i marża niższa.