  • 1. Data: 2010-08-11 21:31:10
    Temat: Dariusz Łapiński TVN akcent
    Od: "wuwuzel" <w...@...pl>

    Czy wam też więdna uszy gdy mówi ten PAAN?
    Dlaczego kogoś z taką dycją i złym akcentowaniem zatrudniają w poważnej
    audyCJI?

  • 2. Data: 2010-08-12 07:25:45
    Temat: Re: Dariusz Łapiński TVN akcent
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Wczesną wiosną pisałem maila w tej sprawie do TVN-u.Podziękowali za
    "wniesienie krytycznych uwag" i tyle.
    Facet powinien służyć za wzór najgorszego akcentowania w języku polskim.
    Widocznie ma inne walory ?!
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2010-08-12 10:19:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wuwuzel" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wam też więdna uszy gdy mówi ten PAAN?
    > Dlaczego kogoś z taką dycją i złym akcentowaniem zatrudniają w poważnej
    > audyCJI?

    mI WLAsnIe zwiĘDŁy oCZZZy

  • 4. Data: 2010-08-13 18:35:38
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-11 23:31, wuwuzel pisze:
    > Czy wam też więdna uszy gdy mówi ten PAAN?
    > Dlaczego kogoś z taką dycją i złym akcentowaniem zatrudniają w poważnej
    > audyCJI?

    Nie chcą płacić to nie mają lektorów i speakerów.
    TVN płaci marnie, więcej zarabia śmieciarz niż
    lektor u nich.
    Ciekawe jest że WSI24 też lansuje ostre niemieckie "R"
    ... może teraz będziemy tak musieli mówić, jak ludzi
    z WŁAŚCIWEJ I JEDYNEJ PARTII?

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-08-13 19:14:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > lektor u nich.
    > Ciekawe jest że WSI24 też lansuje ostre niemieckie "R"
    > ... może teraz będziemy tak musieli mówić, jak ludzi

    Wystarczy - plugastwo z polityki sie rozlazlo po calym usenecie - PLONK.