  • 1. Data: 2010-08-12 05:49:53
    Temat: Łysy aktor z Mango Halogen Oven
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    Czy ktos wie jak sie nazywa aktor kucharz promujacy piekarnik halogenowy w
    TV Mango?

  • 2. Data: 2010-08-12 13:02:56
    Temat: Re: Łysy aktor z Mango Halogen Oven
    Od: "michu" <b...@g...pl>

    > Czy ktos wie jak sie nazywa aktor kucharz promujacy piekarnik halogenowy w
    > mango...

    Andrzej Malec
    http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/117497

    Michu

  • 3. Data: 2010-08-13 15:03:52
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    > Andrzej Malec
    > http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/117497

    Dzieki. Swoją drogą szkoda że tak mało jest Andrzeja w mediach. W tych
    telesprzedażach widać że ma ciekawą osobowość.

  • 4. Data: 2010-08-13 15:09:19
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-13 17:03, GK pisze:

    > Dzieki. Swoją drogą szkoda że tak mało jest Andrzeja w mediach. W tych
    > telesprzedażach widać że ma ciekawą osobowość.

    W kontekscie TV Mango brzmi to co najmniej śmiesznie :)

  • 5. Data: 2010-08-13 15:43:49
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dzieki. Swoją drogą szkoda że tak mało jest Andrzeja w mediach. W tych
    > telesprzedażach widać że ma ciekawą osobowość.

    No chyba żartujesz, jego kwestie i gra w reklamie kombiwaru są podobnie
    żenujące jak w amerykańskich kanałach telesprzedażowych,tak
    egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero
    teraz dowiedziałem się że to aktor...

  • 6. Data: 2010-08-13 16:05:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-08-13 17:43, Padre donosi, że:
> [...]
    > żenujące jak w amerykańskich kanałach telesprzedażowych,tak
    > egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero
    Niestety, większość "bohaterów" kanałów telezakupowych i informacyjnych
    to aktorzy...
    Anita Werner... także :/

  • 7. Data: 2010-08-13 17:00:45
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    tak
    > egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero
    > teraz dowiedziałem się że to aktor...

    Wcześniej reklamował maszynkę do popkornu. Też był pięknie podniecony. Tak
    pięknie to gra, aż wydaje się że wcale nie udaje, że prawdziwie zachwyca się
    danym produktem. W teatrze gówno zarabia więc musi dorobić na boku. Moim
    zdaniem ma wielki talent i to coś, co ma między innymi Zdzisław Kuźniar, moc
    charakterystycznego aktora 2 planu. Dlatego szkoda że tak mało Andrzeja w
    filmach i serialach.