  • 1. Data: 2011-01-26 12:10:15
    Temat: Dekielek do baterii
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    przybyło mi baterii BP-511 do Canona, ale niestety wszystkie są bez
    pokryw. Czy takowe można gdzieś w Polsce kupić??
    Chyba, że jest jakiś "patent" żeby nie latały po torbie z odkrytymi
    stykami (zasobnik jakiś).

    Pozdrawiam
    Les

  • 2. Data: 2011-01-26 12:48:27
    Temat: Re: Dekielek do baterii
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 26, 7:10 am, Les <s...@p...fm> wrote:
> [...]
    > pokryw. Czy takowe można gdzieś w Polsce kupić??
    > Chyba, że jest jakiś "patent" żeby nie latały po torbie z odkrytymi

    Zadna czesc ekwipunku fotograficznego, nie powinna "latac po torbie".
    Jesli masz mozliwosc odebrania dekielkow w NJ, to moge oddac kilka
    sztuk za darmo.

  • 3. Data: 2011-01-26 15:12:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 04:10:15 -0800 (PST), Les napisał(a):

    > Chyba, że jest jakiś "patent" żeby nie latały po torbie z odkrytymi
    > stykami (zasobnik jakiś).

    Trochę kartonu, kleju i zrobione...
    W lepszej wersji trochę skóry i napy - nawet pochewkę na pasek sobie
    zrobisz - będziesz wyglądał jak myśliwy ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2011-01-26 15:49:01
    Od: Les <s...@p...fm>

> [...]
    > W lepszej wersji trochę skóry i napy - nawet pochewkę na pasek sobie
    > zrobisz - będziesz wyglądał jak myśliwy ;-)

    Dzięki,
    mam znajomego "myśliwca" to sobie zobaczę, jak wyglądają "zasobniki"
    mocowane na pasie.
    Ale może faktycznie najprościej będzie uszyć z grubszego materiału i
    zrobić na rzepy.

    W hameryce to ja znalazłem do kupienia oddzielnie dekielki - 1,49 $ za
    sztukę - nie warta skóra za wyprawkę.

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2011-01-26 17:53:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 04:10:15 -0800 (PST), Les wrote:
> [...]
    > pokryw. Czy takowe można gdzieś w Polsce kupić??
    > Chyba, że jest jakiś "patent" żeby nie latały po torbie z odkrytymi

    A to stanowi jakies problem? Bo ja te plastikowe cosie zwykle gdzies
    wywalalem...

    Moge się po domu rozejrzec, czy się cos nie znajdzie.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2011-01-26 18:45:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 26, 10:49 am, Les <s...@p...fm> wrote:

> [...]
    > zrobić na rzepy.
    >
    > W hameryce to ja znalazłem do kupienia oddzielnie dekielki - 1,49 $ za

    Ja ci oferuje za darmo - sa mi zupelnie nie potrzebne.

  • 7. Data: 2011-01-26 19:29:13
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Ja ci oferuje za darmo - sa mi zupelnie nie potrzebne.

    Dzięki - niestety nie mam możliwości odbioru.

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2011-01-26 21:17:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 11:29:13 -0800 (PST), Les wrote:
    > Dzięki - niestety nie mam możliwości odbioru.

    A region GOP? Mam tego szukac?