  • 1. Data: 2011-01-26 00:03:29
    Temat: Ranking fotolabów
    Od: "komar" <k...@o...eu>

    Witam. poszukuję jakiegoś rankingu fotolabów. Szukałem w necie ale albo sa
    bardzo stare, albo nie mogę znaleźć. Chodzi o zdjęcia cyfrowe robione na
    papierze.

  • 2. Data: 2011-02-11 12:10:46
    Temat: Re: Ranking fotolabów
    Od: "lech2" <USUŃ - lech2@kki.pl>

    > Witam. poszukuję jakiegoś rankingu fotolabów. Szukałem w necie ale albo sa
    > bardzo stare, albo nie mogę znaleźć. Chodzi o zdjęcia cyfrowe robione na
    > papierze.
    Zajrzyj na ... www.lechfoto.pl
    wzakladkach jest link do FOTO LABY - ADRESY OPINIE

    z Poważaniem .. Leszek Tańcula .. Krakow
    -----------
    http://www.lechfoto.pl/
    http://www.lechfoto.pl/zdjecia.html
    http://www.ggf.malopolska.pl/
    -----------

  • 3. Data: 2011-02-13 10:48:45
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    lech2 pisze:

    > Zajrzyj na ... www.lechfoto.pl
    > wzakladkach jest link do FOTO LABY - ADRESY OPINIE

    To są chyba opinie sprzed kilkunastu lat - większość
    dotyczy negatywów i zdjęć z negatywów.

    P.

  • 4. Data: 2011-02-13 14:15:21
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 26 Sty, 01:03, "komar" <k...@o...eu> wrote:
    > Witam. poszukuję jakiegoś rankingu fotolabów. Szukałem w necie ale albo sa
    > bardzo stare, albo nie mogę znaleźć. Chodzi o zdjęcia cyfrowe robione na
    > papierze.

    Kraków - diprint.pl
    Warszawa - labpolska.pl
    Śląsk - labhd.pl

  • 5. Data: 2011-02-13 18:25:06
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-02-13 11:48, Piotrne wrote:
    > To są chyba opinie sprzed kilkunastu lat - większość
    > dotyczy negatywów i zdjęć z negatywów.

    To są też opinie, bez jakiegokolwiek odbicia w faktach, równie dobrze
    konkurencja sobie może jeździć po sobie wymyślając dowolne historyjki jak
    to źle i jak niedobrze.
    Takie jednostronne przedstawienie jest po prostu bezużyteczne.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2011-02-13 21:52:46
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Czornyj pisze:

    > Śląsk - labhd.pl

    To jest ciekawe - obiecują naświetlanie 640 dpi. Kiedyś pytałem
    na grupach "foto" o fotolaby oferujące więcej niż 300 dpi
    i na wszystkich grupach mnie wyśmiano - że pytam o bezużyteczne
    rzeczy. Że niby nikomu więcej niż 300 dpi nie jest potrzebne
    i istnienie takich fotolabów byłoby zupełnie bez sensu,
    bo przez lupę zdjęć się nie ogląda.

    A ja chciałem sobie zrobić kopię 1:1 zdjęć sprzed 100 lat,
    które na pewno mają więcej niż 600 dpi.

    Obejrzałem stronę tego fotolabu (labhd), ale jedno mnie
    zastanowiło / zaniepokoiło. Otóż napisano na stronie
    http://labhd.pl/zamowodbitkionline/jak-przygotowac-o
    dbitki.html :

    "Odbitki naświetlane są z rozdzielczością 640 lub 320 dpi"

    Tymczasem w programie do wysyłania plików nie ma możliwości
    wyboru 640/320 dpi. I właśnie obawiam się, że w celu oszczędności
    czasu działać to będzie z rozdzielczością 320 dpi... Czy ktoś
    u nich zamawiał zdjęcia i może podzielić się wrażeniami?

    P.

  • 7. Data: 2013-07-26 16:15:30
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 13 lutego 2011 22:52:46 UTC+1 użytkownik Piotrne napisał:

> [...]
    > czasu działać to będzie z rozdzielczością 320 dpi... Czy ktoś
    > u nich zamawiał zdjęcia i może podzielić się wrażeniami?

    Osobiście polecam!
    640 faktycznie nawet z lupą ciężko zauważyć - ale 320 w zupełności wystarczy - lab
    godny polecenia

  • 8. Data: 2013-07-30 07:40:31
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    cyfrowaciemnia.pl - polecam. Nigdy zadnych przykrych niespodzianek. Jak
    wyslesz pliki z rana to na drugi dzien masz je u siebie. Do tego fajny
    papier Fuji Lustre.

    Pozdr,
    ABS