  • 1. Data: 2009-04-21 16:52:06
    Temat: Dekoder TVN
    Od: "Elzbieta" <e...@p...onet.pl>

    Może ktoś go ma lub podobnego typu i wie jak działa. Chciałabym go zainstalować
    w domku letniskowym na wsi, gdzie nie mam dobrego odbioru na zwykłej siatkowej
    antenie. Byłabym wdzięczna za jakieś wyjaśniające informacje jak działa i czy
    jest bezawaryjny.

  • 2. Data: 2009-04-21 16:56:31
    Temat: Re: Dekoder TVN
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Elzbieta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siatkowej
    > antenie. Byłabym wdzięczna za jakieś wyjaśniające informacje jak działa i
    Pewnie chodzi ci o technisata z oferty pt. telewizja na karte.
    Mam uzywam, dziala jeszcze nie wyladowal w serwisie ani tym bardziej w koszu
    na smieci.
    Wada. Trzeba wylamac karte kodowa i dostaje sie taka malutka, ktorej potem
    sie nie daje wlozyc do innego tunera jakby sie chcialo cos unowoczesnic. :(

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 3. Data: 2009-04-21 17:45:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik zho napisał:
    > Wada. Trzeba wylamac karte kodowa i dostaje sie taka malutka, ktorej
    > potem sie nie daje wlozyc do innego tunera jakby sie chcialo cos
    > unowoczesnic. :(

    Czy to jest podobnie jak z kartą SIM do telefonu komórkowego? Jeśli tak,
    to może dałoby się z powrotem wkleić?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-04-21 19:00:55
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Bartłomiej Zieliński wysmarował/a:

    > Czy to jest podobnie jak z kartą SIM do telefonu komórkowego? Jeśli tak,
    > to może dałoby się z powrotem wkleić?

    Dałoby się. Wystarczy przykleić z powrotem do ramki szeroką taśmą
    klejącą.

    Do autorki wątku - http://telewizjanakarte.pl - mam i polecam.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 5. Data: 2009-04-22 18:48:18
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Bartłomiej Zieliński wysmarował/a:

    > Dałoby się. Wystarczy przykleić z powrotem do ramki szeroką taśmą
    > klejącą.
    >
    > Do autorki wątku - http://telewizjanakarte.pl - mam i polecam.
    Dokladnie tak to po wylamaniu wyglada, prawde mowiac nie lubie takiej
    prowizorki z tasma jak sie czlowiekowi wymysli "lepszy" tuner. Tez mam TNK i
    wlasnei sobie przypomnialem o jeszcze jednej wadzie, na 100 % nie bedzie
    rozwijana bo by zaczelo konkurowac z inna oferta ITI nazwana TNG N :)

    --
    www.akwa.org.pl FAQ grupy i reanimacja serwisu IZA