  • 1. Data: 2009-06-19 11:29:18
    Temat: Dioda Schottky S4 05 - identyfikacja
    Od: "maniek" <n...@s...pl>

    Jest sobie dioda - ciut krótsza niż 1N4007.
    Z pomiaru w kierunku przewodzenia (~0,2V) wynika, że jest to dioda
    Schottky-ego.
    Na obudowie ma oznaczenie "S4 05" między 4 a 5 jest przerwa
    Puszukiwania niewiele wnoszą.
    Zlokalizowałem diodę o symbolu SS405 ale ona odpada, bo to dioda SMD, a moja
    poszukiwana to przewlekana.
    Kolejny wynik w postaci diody BAS40-05V też odpada, bo to poczwórna dioda.
    Zdjęcie poszukiwanej diody
    http://img7.imageshack.us/img7/2608/diodaschottkys40
    5.jpg

  • 2. Data: 2009-06-19 12:54:15