  • 1. Data: 2023-07-13 01:31:55
    Temat: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie
    0,1 kWh ?

    Urządzenie ma status urządzenia pomiarowego, gdy wykazuje dokładnośc, powtarzalność
    pomiaru

    Licznik energii elektrycznej , który nie mierzy zużycia energii elektrycznej z
    dokladnością do 0,1 kWh
    nie ma statusu urządzenia pomiarowego certyfikowanego, bo pomiar jest niedokladny i
    zaokrąglany

  • 2. Data: 2023-07-13 17:06:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jul 2023 16:31:55 -0700 (PDT), a a wrote:
> [...]
    dokladnością do 0,1 kWh
    > nie ma statusu urządzenia pomiarowego certyfikowanego, bo pomiar jest niedokladny i

    Ze zaokrąglany, to nie znaczy, ze niedokladny.
    Przepuszczasz 1000kWh, i patrzysz, ile zliczył.

    A jak zaokrągli, to w następnym miesiącu się wyrówna.

    J.

  • 3. Data: 2023-07-13 19:15:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 July 2023 at 17:06:33 UTC+2, J.F wrote:

    > Ze zaokrąglany, to nie znaczy, ze niedokladny.
    > Przepuszczasz 1000kWh, i patrzysz, ile zliczył.
    >
    > A jak zaokrągli, to w następnym miesiącu się wyrówna.
    >
    > J.

    gadanie pijaka

    za noc pracuje tylko lodówka
    i rano ma być zużycie lodówki, czyli 200W x 0,5h = 100Wh czyli 0,1 kWh
    do odczytu i weryfikacji prawidlowej pracy licznika bez zaokrąglania.

    Ele te liczniki energii nie sa certyfikowanymi urządzeniami pomiarowymi
    i dlatego zaokrąglają zużycie do 1kWh

    Nie trzeba ziutylizowac milionów liczników Taurona

    Należy wgrac nowy soft i ustawić dokladność na 1 lub 2 miejsca po przecinku

    subito

    Kasy w Biedronach mają wiecznie zepsuty wyświetlacze i klient nie widzi ile placi, co
    kasa policzyła
    i to jest nagminne.

    A taka wadliwa kasa powinna byc wyłaczona z uzytkowania
    a gdy jedna w sklepie, to sklep do zakmniecia , az do naprawy kasy.

    Ale to codzienne praktyka Biedronek z wadliwymi kasami
    i czytniki cen nigdy nie działają, trzeba 10 razy skanować

    Ale to też jest celowa praktyka, żeby klient nie znal ceny towaru i nie mógł
    zweryfikować przed zakupem.

    A tak czytnik cen zepsuty, metek nie ma, ekran kasowy zepsuty i klient przepłaca

  • 4. Data: 2023-07-13 19:22:22
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Należy wgrac nowy soft i ustawić dokladność na 1 lub 2 miejsca po
    > przecinku

    A może od razu 10 miejsc po przecinku? Rozdzielczość poniżej 1 kWh
    zwyczajnie nie jest potrzebna.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-07-13 20:42:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 July 2023 at 19:22:24 UTC+2, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > A może od razu 10 miejsc po przecinku? Rozdzielczość poniżej 1 kWh
    > zwyczajnie nie jest potrzebna.

    i czego doopę zawraca
    jak nic mądrego nie potrafi wykoncypować ?

    Albo licznik jest certyfikowanym urządzeniem pomiarowym i posiada stosowne atesty,
    albo ich nie ma
    i powinny zostać zdemontowane i zastąpione certyfikowanymi, zgodnie z normą.

    Pomiar zużycia energii oświetlenia LED nie produkuje dziennie kilowatogodzin,
    ale jest promowany przez Brókselkę
    I wadliwy licznika energii elektrycznej Taurona nie mają zdolności pomiaru dziennego
    zuzycia energii elektrycznej na oświetlenie lED, czyli są wadliwe,

    ale URE nie reaguje od lat, ani UOKiK

    i dziadostwo trwa
    a powinno zostać zlikwidowane.

    Kto ma miernik napięcia ma dokladność pomiaru napięcia regulowaną do 1/100 V czy 1/
    1000 V czy 1/10.000 V

    i nic nie jest zaokrąglane.

    \Podsumowująć

    Zainstalowane liczniki energii elektrycznej Taurona nie sa certyfikowanymi
    urządzeniami pomiarowymi, zgodnymi z normami
    Metrologii, poniewaz pomiar jest niedokladny, zaokrąglany do 1kWh

    A cena kilowatogodziny jest podawana z dokladnościa do groszy
    a nie zaokrąglana do 1 zl

    Wadliwe liczniki uniemożliwiają dokladny pomiar dziennego zużycia energii
    elektrycznej

    Licznik wody jest dokladny i nie zaokrągla zużycia do m3
    ale ma nawet 4 cyfry po przecinku

  • 6. Data: 2023-07-13 20:51:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 lipca 2023 o 01:31:56 UTC+2 a a napisał(a):
> [...]
    dokladnością do 0,1 kWh
    > nie ma statusu urządzenia pomiarowego certyfikowanego, bo pomiar jest niedokladny i

    No ale do ilu miejsc po przecinku chcesz, by pokazywało?
    Czym się różni pokazywanie z rozdzielczością 1kWh od 0,1kWh?
    POKAZYWANIE, bo chyba nawet idiota nie wyduma, że on jakoś "mierzy po 1 kWh",
    przecież to nie napięcie/prąd.
    W czym szkodzi zaokrąglenie rachunków rocznych, półrocznych, niech będzie nawet
    miesięcznych, do 50gr zamiast 5gr?
    Bo na pewno tych 50gr podwójnie nie zapłacisz.

    Choć u mnie stoen pokazuje z rozdzielczością 0,01kWh.
    Nawet w marzeniach tak nie miałeś.
    Musisz się do DC przeprowadzić.

  • 7. Data: 2023-07-13 20:51:54
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > certyfikowanymi urządzeniami pomiarowymi, zgodnymi z normami Metrologii,
    > poniewaz pomiar jest niedokladny, zaokrąglany do 1kWh

    Podaje te normy i model licznika. Wytwarzasz tylko kilobajty tekstu, które
    nic nie wnoszą. Twoje posty opierają się na danych niewiadomo skąd i
    oczekiwaniach wziętych niewiadomo skąd.

    > A cena kilowatogodziny jest podawana z dokladnościa do groszy
    > a nie zaokrąglana do 1 zl

    Bez znaczenia.

    > Wadliwe liczniki uniemożliwiają dokladny pomiar dziennego zużycia
    > energii elektrycznej

    Jest wystarczająco dokładny. Zawracasz dupę. Nie podałeś żadnego argumentu
    za rozdzielczością 0,1 kWh. Spamujesz kolejnymi postami a nadal nie wiadomo
    co Ci dadzą te dziesiąte części kWh. Jak na razie jest to Twoje widzimisię.
    Nie rozliczasz się za każdy dzień oddzielnie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2023-07-13 21:16:28
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > Musisz się do DC przeprowadzić.

    az do ameryki??? łojacie

  • 9. Data: 2023-07-13 21:50:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 July 2023 at 20:51:42 UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    miesięcznych, do 50gr zamiast 5gr?
    > Bo na pewno tych 50gr podwójnie nie zapłacisz.
    >
    > Choć u mnie stoen pokazuje z rozdzielczością 0,01kWh.

    Stoen to OEN
    i zarabia na licznikach smart DC, czyli planuje na ładowarkach do samochodow.

    Ale jak można życ w 3.świecie z licznikami, które nie są zgodne z normami metrologii,
    bo nie sa certyfikowanymi urządzeniami pomiarowymi.

    Pewnie ktoś kupił tanie liczniki z Chinach za grosze i obdarował wszystkich
    Kowalskich darem,
    aby nie mogli kontrolować dziennego, nocnego zużycia prądu

    a zaokrąglenie do pelnego kWh ma wartośc dzisiaj nawet 1,30zł

    Kasy Biedrony nie zaokrąglają cen, opłat, rachunków do pełnego złotego

    Czy za miesiąc Tauron wymieni liczniki na certyfikowane, dokladne liczniki energii ?

  • 10. Data: 2023-07-13 22:40:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 lipca 2023 o 21:16:31 UTC+2 Ghost napisał(a):
    > az do ameryki??? łojacie

    W Ameryce jest D.C.