  • 91. Data: 2024-05-04 09:01:20
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 08:57, Cavallino pisze:

    > Kto na kim pasożytuje, żeby spełnić wymagana minima z OZE na parę lat
    > wstecz, to raczej temat na inną dyskusję.

    Masz ten magazyn, czy jesteś tym mitycznym nocnym stróżem, co się na
    pensji ochroniarza z grupą tesli dorobił i teraz w dzień ją ładuje z
    solarów a w nocy do pracy jeździ?

    > I nie z szurami.

    Tak - jak ci ktoś napiszę prawdę to jedyne co ci zostaje to nazwać go
    szurem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2024-05-04 14:15:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 May 2024 18:29:06 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Owszem, będą.

    Jasne. To samo mówiono o komputerach (np. PC) pod koniec lat 80 gdy
    komputeryzacja zaczęła się rozpędzać. W ówczesnych przewidywaniach
    (za kilka lat)miały być powszechne i dostępne za grosze. Nigdy tak
    się nie stało.
    Nie jest to w interesie żadnego producenta by były tanie.

    --
    Marek

  • 93. Data: 2024-05-04 14:47:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-04 09:00, Cavallino wrote:

    > I wystarczy.
    > Dyskusja z szurem ślepym na rzeczywistość mija się z celem.
    > EOD

    Dyskusja z ślepym na rzeczywistość ekonomiczną/gospodarczą/polityczną
    mija się z celem.

    Równie dobrze mogę przyjąć jakiś arument, który mnie przekona na tak (że
    jest kryzys),
    i myslisz ze zmienię zdanie co do działań rzadów w Europie, których
    efektem będzie zarżnięcie całkowite własnej gospodarki i zubożenie
    społeczeństw, I TYLE.

    Globalna emisja CO2 pozostanie na podobnym poziomie,
    Chiny do 2030 mogą zwiekszać
    USA jak wygra Trump zapewne zwiększą
    Argentyna dołoży swoje

    Greenpeace pozwoli na kolejne wycinki w Amazonii - pochłanianie zmaleje

    i UJ!

  • 94. Data: 2024-05-04 14:48:07
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-04 08:58, Cavallino wrote:

    > Nie zrzucasz się nawet na leczenie konsekwencji syfienia swoim ice, więc
    > nie masz nic do gadania.

    PLONK!

  • 95. Data: 2024-05-04 16:36:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Spokojnie, moda na EV w końcu minie.

    I wrócimy do koni?

  • 96. Data: 2024-05-04 16:36:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:49, Shrek pisze:

    > Ja znam.

    Z tym, że Ty nieosobiście a w ogóle to nie wiadomo czy nie krasnoludek.

  • 97. Data: 2024-05-04 17:11:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-03 19:52, Jacek Maciejewski wrote:

    > Temat jest: Świat przechodzi na trakcję elektryczną w związku z czym
    > ceny energii robią dziwne fikołki.

    Powiedz to brytolom,
    z ich infrastrukturą dystrybucyjną!

    ROTFL

    Włodek

  • 98. Data: 2024-05-04 17:18:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2024 o 14:47, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Równie dobrze mogę przyjąć jakiś arument, który mnie przekona na tak (że
    > jest kryzys),
    > i myslisz ze zmienię zdanie co do działań rzadów w Europie,

    UWAGA:
    ruski troll, nie odpowiadać
    PLONK

  • 99. Data: 2024-05-04 19:54:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 16:36, io pisze:

    > Z tym, że Ty nieosobiście a w ogóle to nie wiadomo czy nie krasnoludek.

    Osobiście i wcale nie ułomek. Konkretnie firma kupiła elektryki bo
    modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na
    hybrydy a prezes na spalinkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-05-04 19:56:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Temat jest: Świat przechodzi na trakcję elektryczną w związku z czym
    > ceny energii robią dziwne fikołki.

    No przecież pisałem - większość nie będzie miała elekttyka ale za to
    będzie płaciła w chuj za prąd...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!