  • 1. Data: 2009-01-09 21:06:11
    Temat: Dlaczego nie moge instalowac programow na mojej Nokii N73?
    Od: M <m...@o...pl>

    Chce zainstalowac cos takiego :
    http://www.telix.pl/download/minigps-0,412,0.html na mojego Symbiana w
    N73, ale wyskakuje info na telefonie że instalacja niemozliwa. Dlaczego?
    Wiele programów udaje mi się zainstalować a pewnych nie.. Czy ważne jest
    rozszerzenie pliku? (.sis czy .sisx)? Zauważyłem że instalują się te z
    .sisx. Ale nie wiem czy to jest regułą. Tyle programów w necie na
    komórki a wielu nie można zainstalować. Chciałem wrzucić czytnik grup
    dyskusyjnych: newsgrabber_s60.sis ale znowu komunikat że nie można
    zainstalować.. :(
    Zinstalowałem Calcium (Ca60) czyli fajny kalkulator, M!Weather (pogoda
    we wszystkich ważniejszych miejscach w świecie).

  • 2. Data: 2009-01-09 21:34:12
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chce zainstalowac cos takiego :
    > http://www.telix.pl/download/minigps-0,412,0.html na mojego Symbiana w
    > N73, ale wyskakuje info na telefonie że instalacja niemozliwa. Dlaczego?

    Wpisz w internetowa wyszukiwarke: "podpisywanie aplikacji symbian"

  • 3. Data: 2009-01-09 21:50:39
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 22:06:11 +0100, M napisał(a):

    > Chce zainstalowac cos takiego :
    > http://www.telix.pl/download/minigps-0,412,0.html na mojego Symbiana w
    > N73, ale wyskakuje info na telefonie że instalacja niemozliwa. Dlaczego?

    To jest wersja pod UIQ.
    Szukaj programów na s60.3rd.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2009-01-09 22:00:35
    Od: M <m...@o...pl>

  • 5. Data: 2009-01-10 10:16:12
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik M napisał:
> [...]
    > Zinstalowałem Calcium (Ca60) czyli fajny kalkulator, M!Weather (pogoda
    > we wszystkich ważniejszych miejscach w świecie).

    Probowalem przez strone do podpisywania aplikacji , podalem IMEI, ale
    wyskoczylo ze podpisywanie do aplikacji Symbian OS V9 chyba... Wiec
    pewnie nie do wszystkich aplikacji... :( A chciałem zainstalować np.
    czytnik grup dyskusyjnych newsgrabber_S60.sis

  • 6. Data: 2009-01-10 10:22:49
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli klapa z moim Symbianem ? Nic nie zainstaluje z ".sis "?

    Poszukaj też info nt. podpisywania aplikacji. Kiedyś szukałem na N95 i udalo
    mi się napisać programik, podpisać go i zainstalować na N95, ale to było
    dawno i pewnie nawet nie mam źródeł, ale wiem, ze się dało.
    P.

  • 7. Data: 2009-01-10 22:39:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    M pisze:

> [...]
    > pewnie nie do wszystkich aplikacji... :( A chciałem zainstalować np.
    > czytnik grup dyskusyjnych newsgrabber_S60.sis

    zhakuj tego symbiana i przestaniesz sie matwic podpisywaniem aplikacji.
    Jak shakowac - bylo juz na tej grupie - poszukaj.

    A do grup dyskusyjnych (czytnik) poszukaj dla s60.3rd programu MobileNews

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2009-01-11 08:42:09
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > zhakuj tego symbiana i przestaniesz sie matwic podpisywaniem aplikacji.
    > Jak shakowac - bylo juz na tej grupie - poszukaj.
    >
    > A do grup dyskusyjnych (czytnik) poszukaj dla s60.3rd programu MobileNews

    Wczoraj shackowałem ale chyba nie do konća wg tej instrukcji:
    http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=250439
    Nie wiem czy plik C:\resource\swicertstore\dat\00000001 musi być
    dokładnie tam gdzie piszą bo u mnie jest na
    C:|RESOURCE\resource\swicerstore\dat\00000001
    Wchodząc dalej w programik MobileSigner wskazując na ściągnięty program
    instalacyjnym.sis nie chce się stworzyć podpisany taki sam program z
    rozszerzeniem .sisx . Będę musiał popróbować jeszcze...