  • 1. Data: 2012-07-28 10:08:40
    Temat: Do kiedy egz na kat a?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-07-28 10:13:21
    Temat: Re: Do kiedy egz na kat a?
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-07-28 10:08, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

    Zależy od pogody i konkretnego worda. W tamtym roku w Warszawie Radarowa
    skończyła na początku listopada, a Odlewnicza robiła jeszcze w grudniu.
    Zdaje się. Ale jednego terminu - i to teraz w lipcu - nie ma.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2012-07-28 22:41:37
    Od: gocstu <g...@g...pl>

    W dniu 28-07-2012 10:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

    Kraków do bólu, odwołują tylko praktykę w zimie jak mocno pada.

    Katowice teoretycznie do końca października, chyba, że jest ładna pogoda
    to przedłużają kilka tygodni

    pozdrawiam. uk

  • 4. Data: 2012-07-28 23:55:35
    Od: Proximat3 <patcherpolska@_NOSPAM_interia.pl>

    Jak wyżej, w Katowicach zdawałem w czwartek (zdałem ;)), powiedziano mi że
    do końca października, ale faktem jest, że jak jest ładna pogoda to
    jeszcze i w listopadzie będzie.