  • 1. Data: 2012-07-28 13:00:08
    Temat: Nakretka osi tylnego kola
    Od: "Hubert" <n...@m...pl>

    Witam

    Po wykonanym serwisie zauwazylem, ze nakretka osi tylnego kola nie znajduje
    sie od strony lancucha napedowego (jak to zwykle miala w zwyczaju). Mechanik
    po wywazeniu kola wlozyl os odwrotnie i przykrecil ja z drugiej strony.
    Zostawic jak jest i latac dalej czy zmienic jak bylo fabrycznie ?

    pozdrawiam
    --
    Hubert
    GSX 1300 BKA

  • 2. Data: 2012-07-28 13:21:12
    Temat: Re: Nakretka osi tylnego kola
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, Hubert <n...@m...pl> wrote:

> [...]
    > po wywazeniu kola wlozyl os odwrotnie i przykrecil ja z drugiej strony.
    > Zostawic jak jest i latac dalej czy zmienic jak bylo fabrycznie ?

    Nie ma to zadnego znaczenia, ale jak bedzie Ci spedzalo sen z powiek to
    zamien ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-07-28 19:15:22
    Od: "Hubert" <n...@m...com>

    Użytkownik "AZ" napisał :

    > Nie ma to zadnego znaczenia, ale jak bedzie Ci spedzalo sen z powiek to
    > zamien ;-)

    ok. rozumiem. Jak juz Cie "widze" - machamy jakas traske ?
    Songoku, Marcinu...

    pozdrawiam
    --
    Hubert
    GSX 1300 BKA

  • 4. Data: 2012-07-28 20:15:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, Hubert <n...@m...com> wrote:

    > ok. rozumiem. Jak juz Cie "widze" - machamy jakas traske ?
    > Songoku, Marcinu...

    No ja macham pod koniec sierpnia Brno i do Chorwacji ;-) A tak to niestety
    brak czasu :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-07-28 21:49:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 28 Jul 2012 18:15:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Na MotoGP się wybierasz?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R