  • 1. Data: 2009-01-09 10:33:11
    Temat: Dobry, uczciwy serwis Whirlpool poszukiwany w W-wie
    Od: Toper <t...@i...pl_SPAM>

    Witam, szukam do zmywarki Whirlpoola serwisu w W-wie i prawobrzeżnych
    okolicach. Kiedyś serwisant wydał wyrok, że programator, ale objawy są
    dziwne.
    Zmywarka nie chce się włączyć, nie reaguje na przycisk, jakby była
    martwa, czy to może być coś z filtrami zapchanymi, czy porzucić nadzieję
    i szukać programatora?

    Acha model to: Whirlpool ADG 9540

    Pozdrawiam
    Toper

  • 2. Data: 2009-01-09 17:26:01
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zmywarka nie chce się włączyć, nie reaguje na przycisk, jakby była
    > martwa, czy to może być coś z filtrami zapchanymi, czy porzucić nadzieję

    Uczciwie to trzeba naprawić samemu. Uszkodzone elementy mogę dorobić,
    uczciwie i niedrogo. Słyszałem kiedyś od majstra, że potrzebuje zarobić, a
    nie rozgrzać się przy robocie, bo go z domu przegonią.

  • 3. Data: 2009-01-12 16:05:58
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uczciwie to trzeba naprawić samemu. Uszkodzone elementy mogę dorobić,
    > uczciwie i niedrogo. Słyszałem kiedyś od majstra, że potrzebuje zarobić, a
    > nie rozgrzać się przy robocie, bo go z domu przegonią.

    Temat rzeka :) Granica pomiędzy godziwym zarobkiem a robieniem klienta w
    ch.. jest bardzo płynna i niektórych bardzo kusi, żeby ją przekraczać :)

    e.