  • 11. Data: 2012-03-30 19:16:58
    Temat: Re: Docieranie chi?czyka
    Od: Glub <g...@g...com>

    Do motorówki:-P

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 12. Data: 2012-03-30 19:24:12
    Temat: Re: Docieranie chińczyka
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Do takich sprzętów najlepszy jest superol. itd.

    Hmm..
    To jednak nie jest post z czytnika sikacza.
    Chłopak czeka na wymarzony jednoślad i chce dobrze.
    Każdy kiedyś zaczynał.
    Jakoś głupio mi się zrobiło jak przeczytałem ten wątek.

    A do Tomexa:
    Wlej dowolny minerał, ale motocyklowy.

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2012-03-30 19:36:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chłopak czeka na wymarzony jednoślad i chce dobrze.
    > Każdy kiedyś zaczynał.
    > Jakoś głupio mi się zrobiło jak przeczytałem ten wątek.

    Tak na poważnie, do takiego sprzętu leje się dowolny olej, moze oprocz
    jadalnego. Chociaz mysle ze jezdzilby na nim tyle samo co na innych.

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2012-03-31 09:52:14
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

> [...]
    > Chłopak czeka na wymarzony jednoślad i chce dobrze.
    > Każdy kiedyś zaczynał.
    > Jakoś głupio mi się zrobiło jak przeczytałem ten wątek.

    No dzięki, że ktoś zauważył. To jest mój pierwszy jednoślad. Jak piszesz...
    każdy kiedyś zaczynał. Jak na razie jestem bardzo zadowolony, wczoraj
    zrobiłem nim pierwsze kilometry. Dawno, dawno temu jeździłem kilka razy jako
    pasażer Rometa :) Teraz mam swojego chińczyka i na razie podoba mi się
    elektronika w postaci cyfrowego wskaźnika poziomu paliwa, ekranu z
    wyświetlonym aktualnie wybranym biegiem, rozrusznik na przycisk itp. kiedyś
    tego nie było :D No i moc tego motorka wydaje mi się taka, jak dla was
    sprzęt 200KM :) Z czasem spadnie do realnych kilku koni. Do rekreacyjnej
    jazdy myślę, że ten Toros m50 (ym50-8b) jest sprzętem idealnym dla
    początkującego. Prawdę mówiąc, myślę, że na takim zaczne i skończe, bo
    raczej nie ma we mnie żyłki szaleńca ze ścigacza. Choć wiadomo apetyt rośnie
    w miarę jedzenia - zobaczymy.

  • 15. Data: 2012-03-31 12:05:37
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tomekx" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na razie jestem bardzo zadowolony, wczoraj zrobiłem nim pierwsze
    > kilometry. (..)

    ---

    take care.

    http://www.youtube.com/watch?v=XzkVBEnZ79I&feature=r
    elated

    erg

  • 16. Data: 2012-03-31 20:21:49
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

    > take care.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XzkVBEnZ79I&feature=r
    elated

    Widziałem już. Myślę, że to pojedyńczy przypadek, no ale uważać trzeba
    zawsze. Możliwe też że to antyreklama firm sprzedających "nie chińskie"
    produkty. Bo w dzisiejszych czasach już wszystko jest możliwe. Możliwe też,
    że motorek był ostro katowany po dziurach wiejskich ;-)

  • 17. Data: 2012-03-31 20:45:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-31 12:05, ErgoSum pisze:

    > take care.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XzkVBEnZ79I&feature=r
    elated

    Kiedys, nawet tutaj, przewijaly sie fotki kilku Suzuki GSR 600 z
    poodrywanymi glowkami ramy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2012-03-31 20:47:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-31 20:45, Kuczu pisze:

    > Kiedys, nawet tutaj, przewijaly sie fotki kilku Suzuki GSR 600 z
    > poodrywanymi glowkami ramy.

    O toto:

    http://www.motobikers.net/forum/viewtopic.php?t=1266
    7&postdays=0&postorder=asc&start=80

  • 19. Data: 2012-04-01 12:25:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/31/2012 12:05 PM, ErgoSum wrote:

    > take care.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XzkVBEnZ79I&feature=r
    elated

    Eeee tam, za dużo gumował. W Suzuki też ramy pękają ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-04-01 15:33:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tomekx" <t...@s...pl> napisał w wiadomoœci
> [...]

    Jakby lał superol to przynajmniej na oleju by zaoszczędził. Nie Arni? :-)

    --
    Grzybol