  • 1. Data: 2021-03-07 23:05:46
    Temat: Dokładność na osi czasu
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Jedną z funkcji map google jest logowanie lokalizacji(jak włączymy) i
    później można sobie to zobaczyć na osi czasu - np. przebytą pieszo trasę.
    Jak u was to działa? W jednej motoroli działa to b. słabo, choć jest
    włączone. Np. trasa 50 km z miasta do miasta pokazna jest jako jeden
    prosty odcinek. Zauważyłem, że ma znacznie czy była w tym czasie jakaś
    aktywność na tel. Jeśli tak, to mogą to być dwa odcinki łączące się tam
    gdzie była ta aktywność. Tak samo spacery po mieście - jak telefon jest
    uśpiony w kieszeni to zdarza się, że trasa w ogóle nie została
    zarejstrowana. A jak została to są to proste odcinki łączące kilka pkt.

  • 2. Data: 2021-03-08 13:45:19
    Temat: Re: Dokładność na osi czasu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >uśpiony w kieszeni to zdarza się, że trasa w ogóle nie została
    >zarejstrowana. A jak została to są to proste odcinki łączące kilka

    No coz, po telefonie w kieszeni spodziewasz sie/chcialbys wielodniowej
    pracy na baterii,
    a jak ma stale miec wlaczony GPS, to na pare godzin starczy.

    Jest jeszcze rozwiazanie posrednie - ustali pozycje na podstawie sieci
    wifi, rozwiazanie oszczedniejsze pradowo,
    ale w parku czy w drodze wifi nie ma.

    Zalezy Ci na trasie - wlacz jakis program do zapisywania sladu.

    Chcesz miec codzienna historie automatycznie ... a to chyba nie z
    google taka zabawa, on wie lepiej kiedy ma co robic :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-03-08 23:44:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pueblo" 60454e3a$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > Jak u was to działa?

    Monster, Asus, Redmi -- SJUPER, ale zazwyczaj włączam Osmanda
    z jego rejestracYją... Nie zależy mi na cotygodniowym ładowaniu
    tak mocno jak na orientacYji tere_nowej...

    BTW ładowania -- Redmi leżąc spokojnie na stole chyba może
    wytrzymać bez ładowania ponad tydzień. Ale włączenie ekranu
    zmniejszy ten czas do 1/4 doby... GNSS też sporo ciągnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2021-03-11 11:55:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-10 o 01:38, Vingador Perigoso pisze:
    > (...)
    >
    > Od 2013 roku uzywam rejestratora...
    >
    > https://i.postimg.cc/pTMS8cRq/04.png
    >
    > https://i.postimg.cc/d0yXhcPh/05.png
    >
    > przy jego pomocy w czasie 70'000godz.
    > zarejestrowalem przeszlo 400'000km;
    > z depta, pedalowcem i dupowozem.

    Nie na temat, ale zainspirowałeś mnie do sprawdzenia - od czerwca 2011
    roku mam włączony autozapis w Automapie.
    A że jestem nieco "zboczony" i Automapę mam prawie zawsze włączoną, to
    na backupie mam już ponad 16 tys. zapisów tras, w tym międzynarodowe i
    nieco terenowych, jak się jeździło przykładowo wzdłuż jakiejś rzeki czy
    na azymut.

    Natomiast brat ma ciekawy program na androida.
    Zapisuje trasę, można robić fotki. Do EXIFa wprowadza dane typu
    współrzędne geograficzne, wysokość npm, ewentualnie prędkość.

    Później fotki można oglądać wg zadanego wzorca (np. tylko w ruchu, z
    określonej lokalizacji, itp), można analizować wykresy prędkości, czasu,
    wysokości.
    Używa tego na rowerze, na moto i w samochodzie.
    Nazwy programu nie pamiętam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2021-03-11 14:43:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Zapisuje trasę, można robić fotki. Do EXIFa wprowadza dane typu
    >współrzędne geograficzne, wysokość npm, ewentualnie prędkość.

    A to chyba Android robi bez programu, chyba, ze on robi te fotki
    automatycznie.

    >Później fotki można oglądać wg zadanego wzorca (np. tylko w ruchu, z
    >określonej lokalizacji, itp), można analizować wykresy prędkości,
    >czasu, wysokości.

    Ale trzeba uruchomic/wlaczyc?
    Bo zaleta Automapy bylo to, ze automatycznie zapisywala.
    Na androida ... zapis sladu rzadszy, a automatyczny ... nie znam
    programu.
    Moze AM tez potrafi, ale ... za droga jest, nie chce mi sie testowac
    :)

  • 6. Data: 2021-03-11 18:49:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.03.2021 o 16:37, Vingador Perigoso pisze:

    > Posiadam ze sobą dwa teleSraje, które niezależnie od siebie
    > miętolą po kilka różnych aplikacji użytkownika...
    >

    > oczywiście TYLKO wersje 'pro', żebraczych wersji NIE używam.
    >
    > (sznurki prowadzą do gUUrguł'owskiej szopy z aplikacjami i
    > innym badziejstwem, z czego powyżej 98% w szopie uznaję
    > za chłam).

    Skąd się tacy kretyni z takimi tekstami biorą?

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2021-03-15 00:01:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Vingador Perigoso, 10 mar 2021 w
    news:s294e0$bin$1@gioia.aioe.org napisałeś/aś:

    > ?pueblo wrote...
    >

    > Od zarania ludzkosci tego nie uzywam

    > Obezyj sobie zdjecia ekranu teleSRAJa
    > (ważne 7 dni)
    >
    > - ustawienia
    >
    > - aplikacje
    >
    > - uprawnienia...
    >
    > https://i.postimg.cc/NjLZwrd7/01.png
    >
    > https://i.postimg.cc/tCB8fzN4/02.png
    >
    > https://i.postimg.cc/wjPZxTPK/03.png
    >
    > poustawiaj i wszytko bedzie hulalo.

    Na androidzie 9 nie ma takich opcji. Można tylko nadać lub nie
    aplikacji dostęp do lokalizacji. Dokładnie sprawdziłem - nie ma.