  • 1. Data: 2021-02-26 17:37:26
    Temat: problem podczas dzwonienia
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    Zona ma telefon Xiaomi Mi10 lite 5g
    Pisałem na forach ale nikt nie pomógł.

    Problem dotyczący wyskakującego okna, które wyświetla się podczas gdy
    ktoś do niej dzwoni. Okno powiadomień jest małe , czasem ciężko szybko
    trafić w mały napis odbierz , odrzuć.

    Zniknęła czerwona i zielona słuchawka, którą się odbierało lub odrzucało
    połączenie

    Czy ktoś wie jak można to naprawić?

    Zapomniałem, ...przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.

  • 2. Data: 2021-02-27 19:04:12
    Temat: Re: problem podczas dzwonienia
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 26 lut 2021 o 17:37, zbigniew pisze:

    > Zapomniałem

    Masz problemy z pamięcią...
    Czeka Cię naprawa -- być może
    gwarancyjna, jeśli nie jesteś zbyt stary...

    --
    Ene

  • 3. Data: 2021-02-28 12:17:16
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 27.02.2021 o 19:04, Eneuel pisze:

    > Masz problemy z pamięcią...
    > Czeka Cię naprawa -- być może
    > gwarancyjna, jeśli nie jesteś zbyt stary...

    dopiero ma pół roku, na początku wszystko działało, myślisz że pamięć
    padła, do się to jakoś sprawdzić samodzielnie?

  • 4. Data: 2021-02-28 18:55:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.02.2021 o 17:37, zbigniew pisze:
> [...]
    > odrzucało połączenie
    >
    > Czy ktoś wie jak można to naprawić?
    >
    > Zapomniałem, ...przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.

    Chyba coś się pochrzaniło, w moich telefonach tzw pływające okno do
    obsługi rozmów pojawia się tylko kiedy na telefonie jest robione coś
    innego, np włączona nawigacja, a ktoś dzwoni. W ustawieniach telefonu
    powinny być opcje dotyczące tego " pływającego okna".

  • 5. Data: 2021-03-01 14:16:18
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 28 lut 2021 o 12:17, zbigniew pisze:

    >>> Zapomniałem

    > dopiero ma pół roku, na początku wszystko działało,

    > myślisz że pamięć padła,

    Skoro zapominasz podczas pisania to, co piszesz czy chcesz pisać...

    Może u Ciebie 'zapomniałem' znaczy ,,skasowałem pamięć telefonu''?

    > do się to jakoś sprawdzić samodzielnie?

    Zapewne tak...

    --
    Ene

  • 6. Data: 2021-03-02 00:22:09
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    Napewno tego: https://youtu.be/kRhsxSluVIE nie dokonales

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 7. Data: 2021-03-02 10:57:34
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    dzięki wszystkim co pomogli ( nawet palantom) :)

  • 8. Data: 2021-03-02 11:07:31
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 02.03.2021 o 00:22, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ?
    pisze:

    > Napewno tego: https://youtu.be/kRhsxSluVIE nie dokonales

    czy taki reset daje inne możliwości?

  • 9. Data: 2021-03-02 12:34:02
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    zbigniew wrote:

    > czy taki reset daje inne możliwości?

    Dokonuje czystki WSZYSTKICH smieci (ustawien systemowych i
    programowych)

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ