  • 1. Data: 2016-02-27 18:20:35
    Temat: Doładowanie simplus z abonamentu Plus SmartDom 50%
    Od: n...@p...pl

    mam abonament w plusie w promocji smart-dom i płacę za
    niego 50% (tj. 25zł zamiast 50zł) a ostatnio zleciłem
    kilka doładowań prepaida"z abonamentu"(40zł+30zł+30zł)

    Mam 2 pytania:
    1) jak myślicie, obciążenie przyjdzie na całą kwotę
    czy na "połowę" kwoty (tzn. czy 50% rabat za smart-dom
    dotyczy tylko samego abonamentu czy także doładowań?!

    2) jak plus wylicza limit dozwolonych doładowań? Teraz
    pozwolił na 100zł przy 25zł rachunkach za poprzednie
    miesiące.Czy limit jest wielokrotnością abonamentu czy
    wielokrotnością wysokości rachunków za poprzednie okresy?
    A może zależy od czegoś jeszcze innego?

  • 2. Data: 2016-02-28 12:48:59
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    n...@p...pl wrote on 2016-02-27 :
> [...]
    > czy na "połowę" kwoty (tzn. czy 50% rabat za smart-dom
    > dotyczy tylko samego abonamentu czy także doładowań?!
    Chyba żartujesz. Doładowania nie będą obejmować zniżki, przecież to
    oczywiste. Czyli dostaniesz normalnie 50% za abo + normalne kwoty za
    jakie doładowałeś czyli 40+30+30

> [...]
    > miesiące.Czy limit jest wielokrotnością abonamentu czy
    > wielokrotnością wysokości rachunków za poprzednie okresy?
    Wystarczyło żajrzeć do regulaminu tej usługi. Tam jest wszystko
    wyjaśnione:
    5. W ramach Usługi Abonent może w danym okresie rozliczeniowym dokonać
    zasileń konta w ramach Zasileń cyklicznych i/lub Zasileń
    jednorazowych na maksymalną łączną kwotę indywidualnie ustalaną
    przez Polkomtel dla Abonenta (,,Limit"). Informację o przysługującym
    Abonentowi Limicie, Abonent możne uzyskać zwrotną wiadomością
    SMS, po wysłaniu na bezpłatny numer 2601 następującej treści: LI
    <PlusKod> (np. LI 12345), w przypadku przypadku Abonentów
    będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego o
    treści: LI bez konieczności wpisania ,,PlusKod".
    http://www.plus.pl/uslugi/doladowanie-za-pomoca-tele
    fonu-w-abonamencie
    http://www.plus.pl/documents/16/4559636e-9b7e-4617-b
    b9d-a63595d19199?title=Regulamin_Promocji_Zasilam_Ka
    rte3_w_Plus.pdf

  • 3. Data: 2016-02-28 15:41:30
    Od: n...@p...pl

    > Doładowania nie będą obejmować zniżki, przecież to oczywiste.

    oczekuję z 99% prawdopodobieństwem że będzie tak, jak napisałeś,
    ale pewny nie jestem - gdyż 10 lat temu era liczyła mi 50% za
    doładowania.

    > Wystarczyło żajrzeć do regulaminu tej usługi.
    > Tam jest wszystko wyjaśnione:

    tam napisali że jest to ustalone przez polkomtel a ja chciałem
    dowiedzieć się JAK oni to ustalają (wg jakiego wzorku).