    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Doładowanie simplus z abonamentu Plus SmartDom 50%
    Date: Sun, 28 Feb 2016 12:48:59 +0100

    n...@p...pl wrote on 2016-02-27 :
    > mam abonament w plusie w promocji smart-dom i płacę za
    > niego 50% (tj. 25zł zamiast 50zł) a ostatnio zleciłem
    > kilka doładowań prepaida"z abonamentu"(40zł+30zł+30zł)
    >
    > Mam 2 pytania:
    > 1) jak myślicie, obciążenie przyjdzie na całą kwotę
    > czy na "połowę" kwoty (tzn. czy 50% rabat za smart-dom
    > dotyczy tylko samego abonamentu czy także doładowań?!
    Chyba żartujesz. Doładowania nie będą obejmować zniżki, przecież to
    oczywiste. Czyli dostaniesz normalnie 50% za abo + normalne kwoty za
    jakie doładowałeś czyli 40+30+30

    > 2) jak plus wylicza limit dozwolonych doładowań? Teraz
    > pozwolił na 100zł przy 25zł rachunkach za poprzednie
    > miesiące.Czy limit jest wielokrotnością abonamentu czy
    > wielokrotnością wysokości rachunków za poprzednie okresy?
    > A może zależy od czegoś jeszcze innego?
    Wystarczyło żajrzeć do regulaminu tej usługi. Tam jest wszystko
    wyjaśnione:
    5. W ramach Usługi Abonent może w danym okresie rozliczeniowym dokonać
    zasileń konta w ramach Zasileń cyklicznych i/lub Zasileń
    jednorazowych na maksymalną łączną kwotę indywidualnie ustalaną
    przez Polkomtel dla Abonenta (,,Limit"). Informację o przysługującym
    Abonentowi Limicie, Abonent możne uzyskać zwrotną wiadomością
    SMS, po wysłaniu na bezpłatny numer 2601 następującej treści: LI
    <PlusKod> (np. LI 12345), w przypadku przypadku Abonentów
    będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego o
    treści: LI bez konieczności wpisania ,,PlusKod".
    http://www.plus.pl/uslugi/doladowanie-za-pomoca-tele
    fonu-w-abonamencie
    http://www.plus.pl/documents/16/4559636e-9b7e-4617-b
    b9d-a63595d19199?title=Regulamin_Promocji_Zasilam_Ka
    rte3_w_Plus.pdf