  • 1. Data: 2017-07-27 12:58:37
    Temat: Dopasowanie filtra do miksera diodowego
    Od: art <a...@i...com>

    Może ktoś wie, na jaką impedancję wyjściową należy projektować filtr
    dolnoprzepustowy, by uzyskać względne dopasowanie tego filtra do miksera
    diodowego (ring diode mixer). Całość ma pełnić funkcję upconvertera dla
    fal krótkich. Mikser zawiera diody Schottky'ego (co prawda parami w pełni
    otwierane) i wyliczenie jego uśrednionej impedancji wejściowej wydaje mi
    się dosyć problematyczne. Z drugiej strony trzeba zadbać o dopasowanie
    energetyczne filtra do miksera, bo ten ostatni tłumi i tak dosyć słaby
    sygnał wejściowy.

  • 2. Data: 2017-07-27 13:35:48
    Temat: Re: Dopasowanie filtra do miksera diodowego
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 27/07/2017 11:58, art wrote:
> [...]
    > się dosyć problematyczne. Z drugiej strony trzeba zadbać o dopasowanie
    > energetyczne filtra do miksera, bo ten ostatni tłumi i tak dosyć słaby

    mikser ma przewaznie transformator jeszcze 4:1

    c.

  • 3. Data: 2017-07-27 14:00:11
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 27.07.2017 o 13:35, Cezar pisze:

    > mikser ma przewaznie transformator jeszcze 4:1
    >
    > c.

    Poszukaj poradnika ultrakrótkofalowca, jest w internecie

  • 4. Data: 2017-07-27 19:10:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    On 27/07/2017 11:58, art wrote:
> [...]
    > słaby
    > sygnał wejściowy.

    >mikser ma przewaznie transformator jeszcze 4:1

    No wlasnie - a pomijajac to, to w ogole zmienia impedancje ?

    Diody parami otwarte, i diody po prostu lacza wejscie z wyjsciem ...

    J.