  • 1. Data: 2021-03-16 23:19:46
    Temat: synchronizacja zdjęć
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Cześć,
    Jakie rozwiazanie zsynchronizuje mi zdjęcia na komórce z komputerem z
    Windows7? Tj nie mnie.
    Żeby było bezpłatne, może być jakiś program instalowany tu i tu.
    Najlepiej synchronizacja uruchamiana z poziomu komputera
    Jak najprościej.
    Przez wifi w sieci lokalnej.

  • 2. Data: 2021-03-17 17:36:14
    Temat: Re: synchronizacja zdjęć
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/03/2021 10:19 PM, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > Żeby było bezpłatne, może być jakiś program instalowany tu i tu.
    > Najlepiej synchronizacja uruchamiana z poziomu komputera

    Resilio sync

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 3. Data: 2021-03-18 11:57:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 16.03.2021 23:19, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > Żeby było bezpłatne, może być jakiś program instalowany tu i tu.
    > Najlepiej synchronizacja uruchamiana z poziomu komputera

    Dropbox, dysk Google itp. jeśli to Android. Ewentualnie Synology ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2021-03-18 23:54:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ja umiem tylko przez bluetooth. Po prostu przesyłam na komputer i odwrotnie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-03-19 02:31:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s30md4$1rdb$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Ja umiem tylko przez bluetooth. Po prostu przesyłam na komputer i
    > odwrotnie.

    tera panie to takie czasy, że trzeba zgrzać router.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 6. Data: 2021-03-19 12:25:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 02:31, PiteR pisze:
    > in <news:s30md4$1rdb$1@gioia.aioe.org>

    > tera panie to takie czasy, że trzeba zgrzać router.

    Nipanimaju.

    Miałam kiedys router i telefon stacjonarny.Dzwonilam za granicę za grosze.
    Potem dostawca kablówki zrobił jakis pożar w którejs ze skrzynek, router
    mi padł. Zmieniłam dostawcę internetu. Teraz mam wszystko w jednej
    skrzyneczce od innego operatora. WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
    Masz jakiś pomysł?

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-03-19 14:11:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 13:08, Vingador Perigoso pisze:
    > Animatorka wrote...

    > Taniej i skuteczniej nie znajdziesz https://amzn.to/3cL3Lot
    >
    > Działa w dwie strony (jako klient lub sługa).

    Gdyby mi to było bardzo potrzebne to już dawno bym się postarała.
    Mogę przestawić sobie internet po WiFi, ale wolę światłowód. Mam modem z
    routerem.
    Mój dongiel Bluetooth szybko przesyła zdjęcia z telefonu do komputera i
    odwrotnie.
    Programu od telefonu nie zainstałowałam, bo to "kobyła".

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-03-19 17:16:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s321nn$19oo$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
    > Masz jakiś pomysł?

    no to zakup wifi do kompa :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2021-03-19 22:16:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 17:16, PiteR pisze:
    > in <news:s321nn$19oo$1@gioia.aioe.org>

    > no to zakup wifi do kompa :)

    Jakby było potrzebne to bym kupiła. Zdjęcia z telefonu przesyła mi dosyć
    szybko Bluetooth Radio. Kosztował kiedyś złotówkę na Allegro. Taki mały
    dongielek. Teraz cena sporo podskoczyła.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-03-19 23:23:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s334lj$pgl$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Jakby było potrzebne to bym kupiła. Zdjęcia z telefonu przesyła mi
    > dosyć szybko Bluetooth Radio. Kosztował kiedyś złotówkę na
    > Allegro. Taki mały dongielek. Teraz cena sporo podskoczyła.

    a jak necik padnie od dostawcy to można sobie w smartfonie
    hotspota wifi włączyć a tak smutna minka :( ząbki paciorek i spać.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego