  • 1. Data: 2021-03-18 03:17:46
    Temat: 855+ za mniej niż 1500 plnów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    realme X3 SuperZoom OIS 12/256 <-- ale nie ma róży bez kolców, bo brak miejsca na
    mikrokartę ;)
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/realme-sm
    artfon-x3-sz-artc-white-12-256-realme.bhtml
    https://www.realme.com/eu/realme-x3-superzoom/specs

    Dual Frequency GPS
    GPS, GLONSS, BEIDOU, GALILEO, QZSS <-- wreszcie coś!!!
    [człowiek tym kluczykiem nie może trafić do zamka w drzwiach...]

    4200 mAh <-- 855+ jest mniej energożerny od 720
    [teraz 720 postrzegam jako ubogiego krewniaka?...
    na szczęście matce podoba się mój telefon...]

    30W Dart Charger
    [jak to dobrze -- ani razu nie miałem potrzeby szybkiego ładowania
    przez minione 4 miesiące -- 18 listopada kupiłem Redmi Note 9 Pro
    i dziś jest 18 marca; tylko raz spadł, tylko z ~1 metra i tylko na
    drewnianą podłogę, nie na terakotową... kilka dni wcześniej spadł
    termometr rtęciowy -- niestety, choć leciał dwakroć bliżej, potłukł
    się wewnętrznie, ale na szczęście mam jeszcze kilka takich...]

    Brakuje do pełni szczęścia OLED i 5G? -- 5G nie potrzebuję.

    -=-

    Smartfony tanieją, laptopy drożeją -- nieco dziwna sytuacja.
    [ktoś podkablował, że mam 3 sprawne laptopy, ale rozglądam
    się za smartfonami -- permanentna inwigilacja chińska...
    w sklepach podobnie -- jak mnie coś zainteresuje, to zaraz
    potanieje... prawie sprawne laptopy -- z akumulatorami nie
    jest dobrze aż w dwóch...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2021-03-18 03:42:23
    Temat: Re: 855+ za mniej niż 1500 plnów
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [ciach brednie]
    Lesiu, chyba tertryczejesz. Te osiągi były omawiane lata temu. Od
    dłuższego czasu zachwycasz się starociami. Nie stać cie na awangardę i
    rozkminiasz plebsowe rozwiązania. Zero, zero polotu/konsumpcji z
    najnowszych trendów. Jesteś jak stara baba na straganie, zachwalająca
    zdechłe pomidory. Fuj. Nie odpisuj, bo wiem, że będziesz tetryczył :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-03-18 12:55:06
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 18 mar 2021 o 03:42, LordBluzg(R) pisze:

    > W dniu 18.03.2021 o 03:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > [ciach brednie]
    > Lesiu, chyba tertryczejesz. Te osiągi były omawiane lata temu.

    Ciekawe, bo 855+ jest od ~roku.

    > Od dłuższego czasu zachwycasz się starociami.

    Możesz pokazać, kiedy smartfon na 855+ był sprzedawany
    za niespełna 1500 pln w polskim sklepie razem z VAT?...
    Bo jeśli nie potrafisz -- bredzisz...

    > Nie stać cie na awangardę

    Nie stać -- za oknem ~połowa samochodów kosztuje mniej
    niż owa awangarda. Daukszewicz drwił z tych, których
    stać jakoś tak:

    kupił facet awangardę, chełpił się nią, wyciągał na każdym kroku,
    włożył do tylnej kieszeni w spodniach, usiadł, usłyszał coś na
    kształt: ,,chrupp'', zamarł przerażony i pomodlił się jakoś tak:
    Boże, spraw, by to był tylko kręgosłup

    > i rozkminiasz plebsowe rozwiązania. Zero, zero polotu/konsumpcji z
    > najnowszych trendów. Jesteś jak stara baba na straganie, zachwalająca
    > zdechłe pomidory. Fuj. Nie odpisuj, bo wiem, że będziesz tetryczył :]

    Bo wiesz, że bredzisz?... Być może nawet nie rozumiesz tego, co piszę...

    [albo płaczesz, bo rzeczywistość przerasta Cię -- jesteś jak minister
    BKudrycka mówiąca o polskiej nauce... Pani minister, pani europoseł
    itd... -- dlaczego JBidem nie płaszczy się przed ADudą i nie żebrze
    o szczepionki polskiej produkcji?... Tak wysoko ceniona nauka, tylu
    wysoko wykształconych ludzi -- chyba najwyższy odsetek w UE, ale:
    Chińczycy mają swoją szczepionkę, Rosjanie swoją, Hindusi i wielu
    innych ,,pariasów'', zaś Polska -- może co najwyżej oskarżać (ustami
    premiera MMorawieckiego -- nie fantazjuję!!) publicznie Europę
    o sprzedaż spod lady... ciekawe, jak wypadnie inwestycja 500+ -- być
    może ten rok da załamanie podobne do II wojny światowej... rząd nie
    odpowiada za pandemią, bo nie spowodował jej? ależ zazwyczaj tak jest,
    że ktoś inny sprawia: śnieżyce, dziury w jezdniach, powodzie, susze
    itd... rządy natomiast oceniane bywają ;) za efekty zwalczania skutków
    tychże kataklizmów... szczepionki nie uodporniają ,,na zawsze'', lecz
    na ~pół roku, więc być może wkrótce Polacy powtórzą sczepienie służby
    zdrowia oraz seniorów, by za kolejne pół roku znów powtórzyć... nie
    jest pani zwolenniczką PiS? -- ale jest pani współtwórczynią polskiej
    nauki, jakże przez panią wychwalanej publicznie...]

    855+ jest od roku (nie od lat -- więc bredzisz) a ceny tak niskiej
    za smartfon z tymże 855+ raczej w Polsce nie było... Problem w tym,
    że najwyraźniej nie masz pojęcia o tym, o czym piszę...

    --
    ,_._ _,-'""`-._ ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 4. Data: 2021-03-20 03:15:47
    Temat: Re: 855+ za mniej niż 1500 plnów -- dzisiaj za 2500
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" s2ud8d$r6$...@g...aioe.org

> [...]
    mikrokartę ;)
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/realme-sm
    artfon-x3-sz-artc-white-12-256-realme.bhtml

    Dziś już za 2500 pln -- tysiaka plnów więcej niż wtedy, gdy pisałem...

    --