  • 1. Data: 2019-04-02 23:35:23
    Temat: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: Emru <e...@g...com>

    Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
    Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
    A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-04-02 23:41:22
    Temat: Re: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Tue, 02 Apr 2019 21:35:23 +0000, użytkownik Emru napisał:

> [...]
    > laserowej.
    > Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
    > A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?

    Nie dopisałem, drukarka do użycia w domu, drukowanie i kserowanie

  • 3. Data: 2019-04-03 07:59:32
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie odnoszę się do konkretnego modelu, kiedyś drukarki dla Xeroksa (środki) robił
    m.in. Samsung (ostatnio dział drukarek sprzedany
    do HP), a Xerox dokładał oprogramowanie i marżę, tak czy inaczej zacząłbym od
    dostępności i ceny tonerów.
    Jeśli są tonery na 9-10 tys. kopii, to w warunkach domowych masz spokój na dłużej.
    Każdy sprzęt ma i zalety i wady wychodzące w praniu, jak jest potrzebny prztyczek z
    lewej, to akurat brak dziurki z prawej.
    Przykładowo w Lexmarku do ustawienia duplexu miałem osobny przycisk cyk i już, a w
    Samsungu muszę przechodzić Golgotę przez
    fafnastopoziomowe menu itp. itd.

    -----

  • 4. Data: 2019-04-03 09:06:29
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Wed, 03 Apr 2019 07:59:32 +0200, użytkownik ń napisał:

> [...]
    > Lexmarku do ustawienia duplexu miałem osobny przycisk cyk i już, a w
    > Samsungu muszę przechodzić Golgotę przez fafnastopoziomowe menu itp.

    Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł,
    niecałe 13 groszy na stronę. Widziałem jeszcze drukarkę od Samsunga,
    która wychodziła drożej nawet na niektórych zamiennikach.

  • 5. Data: 2019-04-03 09:49:12
    Od: ń <k...@t...sie>

    IMHO drogo, czasem za podobną cenę masz na 9-10 tys. stron.

    -----

  • 6. Data: 2019-04-03 14:42:02
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Wed, 03 Apr 2019 09:49:12 +0200, użytkownik ń napisał:

    > IMHO drogo, czasem za podobną cenę masz na 9-10 tys. stron.
    >

    > -----

    Niestety, ale nie znalazłem. Nie chce też kupować całej szafy do
    drukowania, albo wydawać ponad 500zł na drukarkę

  • 7. Data: 2019-04-03 22:26:46
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bo to trzeba szukać od d... strony:
    www.google.pl/search?q=drukarka+samsung+kartidż+1000
    0+stron
    (4,36 gr/str.)

    -----

  • 8. Data: 2019-04-03 23:18:10
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Wed, 03 Apr 2019 22:26:46 +0200, użytkownik ń napisał:

    > Bo to trzeba szukać od d... strony:
    > www.google.pl/search?q=drukarka+samsung+kartidż+1000
    0+stron (4,36
    > gr/str.)
    >

    > -----

    Z tym, że drukarka do której jest ten kartridż kosztuje 1200zł

  • 9. Data: 2019-04-04 08:45:02
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Z tego co patrzyłem, to toner oryginalny na 3000 stron kosztuje 388 zł,
    > niecałe 13 groszy na stronę. Widziałem jeszcze drukarkę od Samsunga,
    ale tak serio, czego ty od grupy chcesz? opinni do przedstawienia
    szanownej małżonce że Twój wybór popiera społeczność? W kwestii jakości
    wydruków - nie padło ani jedno zdanie. w kwestii ceny? Masakra jakaś.
    Używaną drukarkę kupisz za parę złotych, albo dostaniesz gratis(*) i
    masz wydruki w cenie tuszu. Ja polecam tusze serii hp15 hp45 hp78, gdzie
    pojemność jednego wkładu sięga do 50 mililitrów. na bank inni producenci
    też mają urządzenia z których da się tanio drukować, ale ja lubię hp

    ToMasz
    (*) sprawne drukarki w sekcji olx oddam gratis, to właśnie efekt tego ze
    ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi
    tuszami to 99zł, i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż laser

  • 10. Data: 2019-04-06 16:59:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 5ca5a7ef$0$484$6...@n...neostrada.pl

    > ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi tuszami to 99zł,
    i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż
    > laser

    Mam Canona za 99 (Carrefour oferował nieco później za 75 -- chlip,
    chlip) pln, dolewam co jakiś czas atrament strzykawką i cieszę się.
    Kopiuje bez podłączania do komputera. Jakość (jak na plujkę) bardzo
    dobra, cena niska, kłopotów (zacinanie papieru, niekompatybilność)
    nie widzę...

    Drukuję kilka razy w tygodniu. Mam za sobą prawie dwie ryzy, ale
    tylko część dwustronnie...

    Carrefour czasami sprzedaje papier w cenie ~8 pln za ryzę.

    Atrament jest tak tani, że koszt przesyłki stanowi poważny problem. :)

    Po napełnieniu nie muszę niczego odciągać, odsączać, wycierać itd...
    Warto co jakiś czas wyczyścić oba kartridże od dołu -- czyszczenie
    łączę z dolewką...

    -=-

    IMO każda laserowa da lepszą jakość druku niż tania atramentowa na
    zwykłym papierze.

    --