  • 1. Data: 2009-02-04 03:03:55
    Temat: Drukarka laser kolor do domu
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Witam...
    Mam pytanie:
    jaka drukarke laserowa kolor w cenie do 1000zl wybrac biorac pod uwage dwa
    parametry: niska cene wygruku i niezawodnosc. Drukarka do celow amatorskich
    (druk liternictwa i grafiki o niezbyt wysokich parametrach).

    Pozdrawiam - Krzys' - Radom.

  • 2. Data: 2009-02-04 06:16:26
    Temat: Re: Drukarka laser kolor do domu
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja kupiłem do pracy Canona LBP5000 za 459zł z przesyłką. Tonery można łatwo
    zregenerować i są na 2500 stron.
    Wada to duża i ciężka. :-)
    Tonery pasują również od HP CLJ 2605. :-)

  • 3. Data: 2009-02-05 10:03:39
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 4 lutego 2009 (04:03:55) napisano:

> [...]
    > parametry: niska cene wygruku i niezawodnosc. Drukarka do celow amatorskich
    > (druk liternictwa i grafiki o niezbyt wysokich parametrach).

    Odradzam Xerox Phaser 6110...

    Mam taką w pracy i jest strasznie problemogenna.

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 4. Data: 2009-02-05 11:34:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy ma mozliwość druku dwustronnego?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-02-05 11:36:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Tak, ale model LBP5100, chyba coś koło 700zł, te same tonery.

  • 6. Data: 2009-02-05 15:00:50
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    a co powiecie na te chodzone sieciowe laserowki kolorowe OKI z allegro po
    500 - 800zl ?, mowia ze wymienione bebny i bardzo tania eksploatacja ...1 -
    5gr za strone.
    Widze tonery tez niedrogie...

  • 7. Data: 2009-02-05 15:38:33
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >a co powiecie na te chodzone sieciowe laserowki kolorowe OKI z allegro po
    > 500 - 800zl ?, mowia ze wymienione bebny i bardzo tania eksploatacja
> [...]

    Powiemy, że Oki są mniej "kolorowe" od prawdziwych, dobrych laserów. Jeśli
    nie masz zbyt skomplikowanego koloru, to powinno być ok.