  • 1. Data: 2009-02-03 19:43:53
    Temat: monitor LCD LG L1942-BF vs Samsung 943N
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Byłbym wdzieczny za opinie o w/w monitorach. Maogę dosć tanio kupić LG jak w
    temacie, a samsunga znam z pracy.Ten lg moge mieć bardzo tanio, stąd pomysł na
    LCD.

    Robię trochę zdjęć, i wiem,że zdjęć na tym się obrabiać nie da, ale może
    chociaż da się w miarę komfortowo oglądać (na teraz mam 6 -letni CRT samsung
    765 MB)?
    I ważne: da się ten monitor w miarę przyciemnić? (mam kłopoty z oczami i nie
    mogę pracować przy zbyt jasnym obrazie)

    PS.
    Naa monitor do zdjęć pewnie będę musiał poczekać (Jakiś EIZO z S-PVA), bo tu
    chyba nawet LCD za 2000 zł nie dorówna średniej klasy CRT. NIestety,
    marketoidy przegoniły monitory CRT z rynku :(

  • 2. Data: 2009-02-03 19:55:30
    Temat: Re: monitor LCD LG L1942-BF vs Samsung 943N
    Od: m...@p...onet.pl

    I przy okaji...
    Czy panoramiczy monitor 22" ma wysokośc ekranu (pix lub czle, w wumie na jedno
    wychodzi) jak 19-ka 4:3 ? (tzn czy jest taką "rozciągniętą" 19-ką z dodatkową
    powierzchnią roboczą z boku, czy jest może większy /mniejszy ?

    Tak na marginesie: Czy aby monitory panoramiczne o magicznej przekątnej 19" nie
    są kolejnym chwytem marketingowym ? Klient kupuje monitor 19 cali, a tak
    naprawdę dostaje monitorek tańszy w produkcji o mniejszej rozdzielczosci od
    monitora 19" 4:3....

  • 3. Data: 2009-02-03 20:11:18
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    m...@p...onet.pl jest autorem poniższej notatki:

> [...]
    > wychodzi) jak 19-ka 4:3 ? (tzn czy jest taką "rozciągniętą" 19-ką z dodatkową
    > powierzchnią roboczą z boku, czy jest może większy /mniejszy ?

    19 to 5:4, a 22'' panorama jest trochę niższy

    http://img395.imageshack.us/img395/418/sizepc9.png

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 4. Data: 2009-02-04 01:42:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szarlih napisał/a:
    > m...@p...onet.pl jest autorem poniższej notatki:

    > 19 to 5:4, a 22'' panorama jest trochę niższy
    >
    > http://img395.imageshack.us/img395/418/sizepc9.png

    Może mi ktoś napisać, czy ten monitor jest ok?:
    https://www.promise.pl/sklep/pages/product.aspx?pid=
    46184&hid=0

    --
    animka