  • 1. Data: 2009-02-23 14:42:56
    Temat: Dwa monitory z czego jeden dotykowy
    Od: edek <e...@g...com>

    Witam, mam taki - być może trochę niecodzienny - problem.

    Potrzebuję do komputera stacjonarnego podłączyć 2 monitory LCD z czego
    jeden ma być zwykły a drugi dotykowy. (one będą stać fizycznie w
    różnych pomieszczeniach).

    Na kompie ma działać aplikacja, widoczna na obu ekranach, jeszcze nie
    wiem czy obraz będzie klonowany, czy będą to 2 różne pulpity - trzeba
    założyć oba warianty.

    No i teraz pytanie - jaki hardware kupić, by to działało
    bezproblemowo? Może ktoś z Was jest w stanie polecić także monitor
    dotykowy LCD wraz z orientacyjymi cenami? (15 lub 17 cali)

    Czy jeśli będzie wariant z 2 pulpitami to czy "klikanie" na jednym
    palcem nie spowoduje tego, że na drugim ucieknie kursor myszki?

    Z góry dzięki za pomoc,

    m.

  • 2. Data: 2009-02-23 14:50:51
    Temat: Re: Dwa monitory z czego jeden dotykowy
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    edek pisze:
    > No i teraz pytanie - jaki hardware kupić, by to działało
    > bezproblemowo? Może ktoś z Was jest w stanie polecić także monitor
    > dotykowy LCD wraz z orientacyjymi cenami? (15 lub 17 cali)

    A na Google nic nie znalazłeś z monitorów dotykowych w Polsce ?

    > Czy jeśli będzie wariant z 2 pulpitami to czy "klikanie" na jednym
    > palcem nie spowoduje tego, że na drugim ucieknie kursor myszki?

    Nie sądzisz, że to jest sprawa oprogramowania ?

    --
    Mar