  • 1. Data: 2009-02-23 14:27:19
    Temat: Firmware dla monitora Philips
    Od: "Janusz Kruk" <j...@o...pl>

    Witam,

    Gdzie mogę zassać Firmwares dla Monitora Philips 190s6fg - LCD
    Chcę wykonać Update Firmware, gdyż nie działają przyciski, poprzestawiały
    się. W centrali Philips powiedziano mi, że należy dokonać update firmware,
    ale to może wykonać tylko serwis autoryzowany, bo na stronach webowych są
    one nie osiągalne?. A że jest tylko jeden serwis w Pruszkowie, więc zabawa
    może drogo kosztować.
    Czy mogę samodzielnie to wykonać, a jak tak, to gdzie poszukać Firmware dla
    w/w modelu.
    Znalazłem tu http://www.givemefile.net/firmwares/monitors/philips
    /190s6.html
    ale niedostępny :-(

    Janusz

  • 2. Data: 2009-02-26 11:48:41
    Temat: Re: Firmware dla monitora Philips
    Od: "tbg" <i...@s...com>

    Użytkownik "Janusz Kruk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > się. W centrali Philips powiedziano mi, że należy dokonać update firmware,
    > ale to może wykonać tylko serwis autoryzowany, bo na stronach webowych są
    > one nie osiągalne?.

    ciekaw jestem jak go wgrasz, zakladajac ze znajdziesz plik w sieci?

    tbg

  • 3. Data: 2009-02-26 15:30:49
    Od: Piotr Smerda <p...@g...pl>

    On Thu, 26 Feb 2009 12:48:41 +0100, tbg wrote:

    > Użytkownik "Janusz Kruk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ciekaw jestem jak go wgrasz, zakladajac ze znajdziesz plik w sieci?
    >
    > tbg

    Hmmm przez USB i odpowiednim softem? Część monitorów ma teraz huby USB,
    złącza usb, czytniki kart pamięci, w czym więc problem? A jak wg Ciebie np
    do telewizorów nowy firmware się wgrywa? Bo wg mnie (i producenta) podłącza
    się np pendrive z firmware i tv sam sobie daje radę.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-02-26 16:22:23
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    > podłącza
    > się np pendrive z firmware i tv sam sobie daje radę.

    No ta seria chyba akurat nie miala

    Fantom